Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Ingela B

En härlig helg!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 apr. 2024
Personal som fick oss att känna oss välkomna och extra ompysslade! Fint och fräscht rum med underbart sköna sängar.
Frukosten flöt på bra trots mycket gäster!
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, MarketingDowntown Camper by Scandic, svarade på det här omdömet
Svarade 3 maj 2024
Hej Ingela,
Tack för att du delade med dig av din upplevelse angående din senaste vistelse hos oss på Downtown Camper.
Vi uppskattar att du har lagt märke till vår fantastiska service, vi är väldigt stolta över vilken hög nivå utav service som vi kan leverera.
Jag hoppas att du vill besöka oss igen inom en snar framtid.
Guest Relation Coordinator
Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
1 735 kr
2.8 km från Downtown Camper by Scandic
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 26 april 2024 från mobil enhet

Mörkt entré och rum, vilket ger ett dystert intryck. Är det meningen att det ska kännas som man bor i ett tält?
Frukosten är fantastisk.
Personalen känns som på Zara; för unga, inga mandat. Robotar som agerar i enlighet med checklista. De känner inte till ordet service.

Rumstips: Välj rum högt upp. Ät frukost så tidigt som möjligt.
Restyp: Reste i arbetet
Tack Linda N
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2024

Hej Linda,
Ett stort tack för att ni valde att besöka oss samt för att ni har lämnat en recension gällande er senaste vistelse.
Vi värdesätter dina tankar och feedback och vi kommer självklart att ta vara på detta för att förbättra vårt arbete i framtiden. Jag hoppas att vi får en ny chans att bevisa vilken trevlig service som vi kan leverera i framtiden.

Omdömet skrevs 26 april 2024

Mitt i Stockholms kalla januari med snö och slask finns ett hotell med lägereld.

Jo jag har varit på många hotell men detta var det första med lägereld, klätternät, och stort utbud av aktiviteter för alla campers.

Lägg där till ett tyst, varmt ombonat hotellrum mitt i huvudstan och en frukost man inte vill slita sig ifrån.

Bara det skulle ju ha räckt men på vår Minikonferens tog vi även en tur till Spa avdelningen uppe på taket. Ja efter spännande drink i rooftop-baren kvällan innan hade vi ju redan spanat in Spa och var så nyfikna.

Jag är nog rätt erfaren spagäst också och ändå fanns det nya saker här jag inte provat tidigare. Att göra eget spa för fötterna tillsammans med kollegorna och en god cappuccion var riktigt bra. Chans till bra kommunikation mitt i spaandet. Vilket ju annars brukar handla om egentid med en massage.

The Nest - mitt i Spa - ja där kan man riktigt boa in sig ;-)

Enda problemet var att vi bara stannade 1 natt, det fanns så mycket aktiviteter som hotellet erbjuder så 3-4 dagar hade behövts. Nu har jag ju relativt nära dit och att sitta i deras lounge för att jobba är också verkligen lockande.

När ska man boka sig in på Downtown Camper av alla hotell i stan?
- när du vill bo ombonat
- när du vill ha en god frukost
- när du gärna vill testa nya aktiviteter
- när du reser med barn -eller ensam

När ska du inte boka
- När du inte vill bo mitt i Stockholms City med nära till allt.
- När du inte vill njuta av din hotellvistelse och lika gärna kan bo i ett kalt hotellrum utan frukost och ta med egna lakan.

Rumstips: Spa på FM - tror jag är bäst.
Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Curious16719306643

Hej Curious,

Wow vilken trevlig läsning! Vi är så glada över att se hur mycket du har uppskattat vårt härliga hotell med allt det vi erbjuder. Det låter som om du har tagit del utav hela vårt koncept och extra roligt att du uppskattade möjligheten att umgås samtidigt som du vistades i vår Wellness avdelning The Nest.
Ett utav våra värdeord på Downtown Camper är togetherness och detta är precis det vi siktade på när vi tog fram idéen om wellness området. Togetherness spelar även en stor del i hur vi presenterar och serverar den"comfort food" som vi har i vår Campfire restaurang samt i vårt långa aktivitetsschema.
Jag kommer att dela med mig utav dina fina ord till alla mina kollegor i huset.
Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig tillbaka till vårt hotell inom en snar framtid.
Guest Relations Coordinator

Omdömet skrevs 19 april 2024

Bodde på detta hotell i två nätter och vet inte när jag senast bodde på ett så dåligt hotell om vi ser till kvalitén på Internet. Nätet låg hela tiden på runt 5 Mbit/s och gick ner helt till och från. Jag pratade med 3 olika personer på hotellet som inte gjorde något åt det och ryckte på axlarna, så jag fick lägga ner tankarna att arbeta via deras nät. Inget man förväntar sig från ett av de dyraste hotellen i Stockholm på ca 2500sek per natt. Behöver ni arbeta från detta hotell så se upp, men vem vet, ni kan ha tur och få ett rum som fungerar bättre än mitt.

Tack Henrik B

Hej Henrik,

Ett stort tack för din recension samt för att ni valde att besöka oss.
Så tråkigt att höra att vi inte lyckades leva upp till vår standard och dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att kunna erbjuda en hotellupplevelse i topp klass men med ett internet som inte levererar enligt önskemål förstår vi att det inte blir optimalt.
Jag kommer att ta detta vidare med vår fastighetschef samt receptionschef gällande det bemötandet du fick för att säkerställa att vi undviker liknande situationer i framtiden.
Om du besöker oss igen får du mer än gärna kontakta mig så ordnar jag med en gratis uppgradering samt en trevlig välkomstgåva.
Jag säkerställer också då att vårt internet fungerar som det ska innan din ankomst.
Mikael Lundgren
Guest Relations Coordinator

Omdömet skrevs 1 april 2024

Datum för vistelsen: mars 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2024

Omdömet skrevs 31 mars 2024

Det här är vårt favorithotell dit vi återkommer så ofta vi kan - antingen med våra två barn, eller själva. Barnen älskar det lika mycket som vi.
Vi gillar att det ligger centralt, frukosten och de mysiga rummen. Platsen vid fönstret är så mysigt!

Datum för vistelsen: mars 2024
Tack Ljusdal2024

Hej Linda,
Vi uppskattar verkligen att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme gällande er senaste vistelse hos oss på Downtown Camper. Vi är mycket glada över att se att ni har haft en fantastisk tid hos oss och att vi har levt upp till alla era förväntningar under hela vistelsen.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka i framtiden!