1 321 kr
Go to your Happy Price
danielmL4116ZI

fantastiskt

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 1 apr. 2024
Är så nöjda med hotellet. Världens bästa frukost och rummet var över förväntan
Kommer absolut återkomma till det igen.
Njöt även av deras spa-avdelning på taket. Vilket var riktigt bra. Dock inte baren öppen men gjorde inget
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, MarketingDowntown Camper by Scandic, svarade på det här omdömet
Svarade 8 apr. 2024
Hej Daniel,
Ett stort tack för att du har valt att bo hos oss på Downtown Camper samt för att du lämnade en så positiv recension. Det är väldigt trevligt att se hur mycket du har uppskattat vår härliga frukostbuffé och unika wellness avdelning The Nest. Vi är så stolta över att vi kan leverera detta till alla våra gäster.
Guest Relation Coordinator
Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
2 338 kr
    2 284 kr
1.5 km från Downtown Camper by Scandic
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 31 mars 2024

Det här är vårt favorithotell dit vi återkommer så ofta vi kan - antingen med våra två barn, eller själva. Barnen älskar det lika mycket som vi.
Vi gillar att det ligger centralt, frukosten och de mysiga rummen. Platsen vid fönstret är så mysigt!

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Ljusdal2024
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2024

Hej Linda,
Vi uppskattar verkligen att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme gällande er senaste vistelse hos oss på Downtown Camper. Vi är mycket glada över att se att ni har haft en fantastisk tid hos oss och att vi har levt upp till alla era förväntningar under hela vistelsen.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka i framtiden!

Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Bodde här en helg i mars och är verkligen nöjd med upplevelsen! Toppenbra läge! Älskade att rummet hade en schäslong i fönstret där en kunde ligga och smutta på ett glas god dryck och titta ut (även om utsikten inte var så storslagen på våning två, men det är OK för detta är trots mitt i centrala stan). Sköna sängar, fräscht badrum, många galgar och krokar vilket är toppen. Lite komplicerat att förstå sig på TVn och fjärrkontrollen men med lite tålamod lyckades vi hitta det vi ville se (utan att egentligen förstå hur…).

Mysig takbar men den var inte så väl skyltad när vi kom ut ur hissen, vi höll på att gå in i SPA-avdelningen först. Gott vin och härlig utsikt, vi hade turen att få ett fönsterbord. Jättefin start på vår Stockholms-weekend!

Frukosten var verkligen bra! Älskade att det fanns mycket frukt av olika slag men även smoothies, juicer, nyttiga shots, gott bröd, delikatesser samt inte minst supergod overnight oat som var bland den godaste jag ätit. Verkligen en toppenbra frukost! Jag drömmer om att nån gång kunna komma och äta frukost en vardagsmorgon när det inte är lika mycket folk! :) Bra att bli bordsplacerad och inte behöva irra runt och leta. Och så himla bra att ha frukosten öppen till kl 12. Det borde fler hotell ta efter!

Vi åt i restaurangen båda kvällarna. Första kvällen var klart bäst - maten var helt nylagad och sååå god. Denna kväll var det snabb och trevlig service. Tacosen med flankstek och ananassalsa samt brysselkålen med misodressing - wow. Gott! Skagenröran riktigt bra men langosbrödet kändes inte riktigt som langos… Fröknäcket med det goda rökiga smöret - mums!!! Dock undrar jag varför en måste placera sällskap så otroligt nära varandra när det hade gått att placera dem med lite mellanrum. Så en inte behövde höra grannarnas konversation en knapp halvmeter bort. Det fanns många lediga bord framförallt andra kvällen men ändå klämdes gästerna ihop på liten yta. Förstår att det är lättare för servis-personalen att ha en mindre yta där alla gäster finns men det hade gått att sprida ut gästerna inom samma area men lite glesare. Då.får en nöjdare gäster. :) Trots färre gäster i restaurangen kväll två var det svårare att få kontakt med personalen då de stod mycket och pratade med varandra. De längtade nog efter att snart gå av lördagspasset men en kan ju hålla lite koll på sina gäster ändå… Men - vi var ändå nöjda i slutändan och som jag nämnt ovan så var tacosen samt brysselkålen två smårätter som jag varmt rekommenderar er att testa!

Ganska fullt i hissarna vid incheckning, frukosttider och utcheckning så där får en ha lite tålamod. Toppen att en kan checka ut online och lämna nyckeln på rummet. Hotellet ordnar många roliga aktiviteter men dessa testade vi inte. De lät dock väldigt trevliga.

Överlag är vi supernöjda med hotellvistelsen som helhet och jag kommer garanterat att vilja bo här igen. Längtar redan till nästa gång!

Tack EllaKaramella
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2024

Hej Ella,

Ett stort tack för att du har tagit dig tiden att skriva en så detaljerad recension gällande er senaste vistelse hos oss på Downtown Camper.
Det är riktigt roligt att läsa hur mycket ni har uppskattat så många olika delar utav vårt hotell under er vistelse.
Jag håller helt med, vår frukost är något helt unikt och vi är så stolta över att vi kan leverera på denna höga nivå och med alla detaljer. Jag kommer att föra vidare dina positiva ord till mina kollegor runt om i huset.
Jag har även fört vidare dina tankar gällande bordsplaceringen på middagen till våra hovmästare som kommer ta med sig det inför framtiden.
Det är trevligt att se att ni vill besöka oss sanart igen och vi ser verkligen fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 28 mars 2024

Frukosten är helt suverän. Vi blev tilldelad bord så vi slapp leta efter någonstans att sitta. Olika stationer i frukosten så det blev aldrig någon kö. All personal var super trevliga. Fräscha rum och en toppen fin utsikt från The Nest.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack pstrom66

Hej,
Ett stort tack för att ni har valt att bo hos oss på Downtown Camper samt för att du lämnade en så positiv recension. Det är väldigt trevligt att se hur mycket du har uppskattat vår härliga frukostbuffé samt våra rutiner kring bordsplacering. Vi är så stolta över att vi kan leverera detta till alla våra gäster.

Omdömet skrevs 24 mars 2024 från mobil enhet

Sköna sängar och rymligt rum. Superhärlig trendig atmosfär. Roligt med alla aktiviteter som anordnas. Riktigt bra frukost.
Baren på våning 9 har lite väl saftiga priser, men riktigt fina drinkar!
Rekomenderas för alla, både familjer och affärsresenärer.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Ida_Pite

Hej Ida,
Vi uppskattar att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme gällande er senaste vistelse på Downtown Camper. Vi är mycket glada att se att ni har haft en fantastisk tid hos oss och att ni uppskattade vår unika atmosfär och härliga drinkar.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka i framtiden!

Omdömet skrevs 20 mars 2024

Bästa frukosten jag ätit, mycket att välja på, äkta äggröra, både pannkaka och våfflor, egengjord granola, overnight ots, olika shots, mycket trevlig miljö, satt vid öppen eld, trevlig personal, rent och snyggt, pool på taket, spa lugnt och skönt, kommer att bo där igen

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack moneylake107

Hej,
Ett stort tack för att du har valt att bo hos oss på Downtown Camper samt för att du lämnade en så positiv recension. Det är väldigt trevligt att se hur mycket du har uppskattat vår härliga frukostbuffé. Vi är så stolta över att vi kan leverera detta till alla våra gäster tillsammans med vår wellness avdelning The Nest.