Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 31 oktober 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2023

Omdömet skrevs 22 oktober 2023

Otroligt trevlig personal++++++
Vi fick ett varmt välkomnande och ett proffsigt bemötande.
Fint, mysigt och rymligt rum!
Vår fyrbenta familjemedlem fick en present vid ankomst och jag själv blev överraskad på min födelsedag som ägde rum dagen efter incheckning.
Det här hotellet kan VARMT REKOMMENDERAS!!
//Christine & Martin

Tack Christine R
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2023

Hej Christine och Martin,
Ett stort tack för att du delade med dig av dina tankar om ditt senaste besök hos oss på Downtown Camper. Vi är så glada över att läsa att du har haft en bra upplevelse och uppskattat alla delar.
Jag håller med, vår personal är verkligen det bästa med vårt hotell.
Vi hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid.

Omdömet skrevs 14 oktober 2023

Möttes av mycket dåligt bemötande av personal i reception och per telefon . De var nonchalanta och visade inget intresse av att vilja hjälpa till vid incheckningen då vi hade ett litet barn med oss. Frukostpersonalen var dock trevliga och serviceinriktade. Trots det bra läget kommer vi inte att välja detta hotell igen.

Tack Tomas S
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2023

Hej Tomas,
Ett stort tack för att ni valde att besöka oss samt för att ni har lämnat en recension gällande er senaste vistelse. Så tråkigt att vi inte har lyckats leva upp till dina förväntningar den här gången.
Vi värdesätter dina tankar samt feedback och vi kommer självklart att ta vara på detta för att förbättra vårt arbete i framtiden.
Vi får vanligtsvis höra vilken trevlig service vi levererar från vår servicinriktade personal.
Har du möjlighet så får du hemskt gärna kontakt mig på guestrelation.downtowncamper@scandichotels.com för att utveckla din feedback och berätta om det var något specifikt du reagerade på.
Jag hoppas att vi får en ny chans att bevisa vilken trevlig service som vi kan leverera.

Omdömet skrevs 16 september 2023

Datum för vistelsen: september 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2023

Omdömet skrevs 12 september 2023 från mobil enhet

Riktigt bra frukost! Allt från våfflor till vegetarisk omelett. Bra utbud för laktos/gluten/allergier. Disk plockas på en sekund ;) Sköna sängar o trevlig personal. Det enda som drar ner till 4 är ett trist gym med lite träningsredskap. Men så fint spa o pool. Det uppväger en del.

Rumstips: Missa inte allt det man kan göra på hotellet även om Stockholm lockar
Datum för vistelsen: september 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack Anna S
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2023

Hej Anna,
Ett stort tack för att du har tagit dig tiden att skriva en recension om er senaste vistelse hos oss på Downtown Camper.
Så roligt att se hur många delar utav er vistelse om du har uppskattat. Vi är verkligen stolta över den trevliga service som våra kollegor levererar och det är fint att se att du också har uppskattat det.
Vi hoppas att vi snart får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss inom en snar framtid.