1 503 kr
StayForLong
1 394 kr
1924 av 3 264 omdömen
Omdömet skrevs 15 augusti 2023 från mobil enhet

Kom över med finlandsfärjan som var i land kl. 6.10 en lördag morgon. Frågade vid hotellet om det var okej att checka in tidigare än 12, vilket ordnades så att jag fick mitt rum kl. 10.
Rummen är mysiga men ville ha stadsutsikt, då det enda jag såg från fönstret var en tråkig innergård.
Bad om uppgradering på rummet och det erbjöds ett rum med bra stadsutsikt till Drottninggatan för 250kr/natt. Det enda jag såg från det nya rummet på femte våningen var höghuset mittemot.
Blev med andra ord lovad något jag inte fick, men som jag ändå betalade för.
För övrigt ett mysigt hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Mikael H
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2023

Hej Mikael,

Tack för att du har skrivit ett omdöme angående din senaste vistelse hos oss på Downtown Camper.
Jag beklagar att du inte fick det rum du var ute efter den här gången. Såklart så försöker vi redan innan ankomst samt vid rumsplacering göra så gott vi kan för att tillgodose alla våra gästers önskemål.
Jag kommer ta din feedback vidare till vår Front of House manager, detta kommer att hälpa vårt arbete i framtiden.
Om du skulle vilja besöka oss igen så är du mer än välkommen att kontakta mig så ordnar vi en trevlig uppgradering utan kostnad samt ett trevligt välkomnande.
Jag hoppas att du väljer att besöka oss igen i framtiden.

Omdömet skrevs 14 augusti 2023

Vet inte om det va en slump men vi gick exakt likadant uppgraderat rum som då jag fyllde år och det gjorde känslan bara ännu mer betydelsefullare. Ett extraskott stort tack till Rickard och Fredericka som tar hand om oss så personligt och fint! Vi uppskattar hur personalen är så himla trevliga och ser inga problem bara lösningar. Av alla hotell så är denna vår favorit. Frukosten är 10/10 ska man inte glömma ! Med vänlig hälsning, Clarisse och Abbe

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Clarisse N
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2023

Hej Clarisse och Abbe,

Wow vilken trevlig recension!
Ett stort tack från oss på Downtown Camper för att ni valde att besöka oss samt för att ni tog er tiden för att skriva detta.
Jag har fört vidare era tack ch vänliga ord till hela vårt team och såklart också Rickard och Fredricka. Det är verkligen roligt att se hur bra vi kan lyckas med den härliga servicen som vi erbjuder våra gäster.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss inom en snar framtid.

Omdömet skrevs 8 augusti 2023

Njae,kommer inte tillb hit,en säng som knarrade hela natten, spotlampor som inte gick att släcka helt,blev dåligt m sömn,tur det bara var en natt,mysig bar, fin frukost,men rest maten sisådär dålug service...

Tack Barbro E
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2023

Hej Barbroe,
Vi uppskattar väldigt mycket att du har tagit dig tiden att skriva en recension om din senaste vistelse hos oss.
Så tråkigt att vi inte har lyckats leva upp till dina förväntningar den här gången. Din feedback är viktig för oss och vi kommer att ta med oss detta inför vårt arbete i framtiden.
Det är alltid lika trevligt att se att våra gäster har uppskattat vår trevliga frukostbuffé och cocktail lounge.
Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka till oss för att bevisa vilken trevlig hotellupplevelse som vi kan leverera, i sin helhet!
Ha en fin dag.

Omdömet skrevs 24 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2023

Omdömet skrevs 22 juli 2023

Suveränt hotell .Vi kommer tillbaks ..Personalen har ett bra bemötande .Frukosten är bra och lyxigt.hotellet är skötsamt och ordningsamt .och bra städat .hotellrummen är har bra utrustning med som behövs för en vistelse .

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack jennyersson91

Hej Jenny & Eva-Lena,
Stort tack för att ni recenserar er vistelse hos oss på Downtown Camper, din upplevelse är mycket värdefull för oss.
Vi är glada att du haft en riktigt bra vistelse och att vi lyckats överträffa dina förväntningar. Det är en ynnest för mig att ha så proffsiga kollegor och jag är glad att du fick uppleva den servicen mätt i både renlighet och bemötande.
Hoppas vi får möjligheten att välkomna dig åter inom snar framtid!

Fredrika