1 503 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
StayForLong
1 394 kr
Omdömet skrevs 8 augusti 2023

Njae,kommer inte tillb hit,en säng som knarrade hela natten, spotlampor som inte gick att släcka helt,blev dåligt m sömn,tur det bara var en natt,mysig bar, fin frukost,men rest maten sisådär dålug service...

Tack Barbro E
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2023

Hej Barbroe,
Vi uppskattar väldigt mycket att du har tagit dig tiden att skriva en recension om din senaste vistelse hos oss.
Så tråkigt att vi inte har lyckats leva upp till dina förväntningar den här gången. Din feedback är viktig för oss och vi kommer att ta med oss detta inför vårt arbete i framtiden.
Det är alltid lika trevligt att se att våra gäster har uppskattat vår trevliga frukostbuffé och cocktail lounge.
Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka till oss för att bevisa vilken trevlig hotellupplevelse som vi kan leverera, i sin helhet!
Ha en fin dag.
Mikael

Omdömet skrevs 24 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2023

Omdömet skrevs 22 juli 2023

Suveränt hotell .Vi kommer tillbaks ..Personalen har ett bra bemötande .Frukosten är bra och lyxigt.hotellet är skötsamt och ordningsamt .och bra städat .hotellrummen är har bra utrustning med som behövs för en vistelse .

Tack jennyersson91

Hej Jenny & Eva-Lena,
Stort tack för att ni recenserar er vistelse hos oss på Downtown Camper, din upplevelse är mycket värdefull för oss.
Vi är glada att du haft en riktigt bra vistelse och att vi lyckats överträffa dina förväntningar. Det är en ynnest för mig att ha så proffsiga kollegor och jag är glad att du fick uppleva den servicen mätt i både renlighet och bemötande.
Hoppas vi får möjligheten att välkomna dig åter inom snar framtid!

Omdömet skrevs 18 juli 2023

Centralt o toppen bra hotell allt o lite till finns på frukosten rummen är superfina vi kommer åka tillbaka till erat hotell igen
vi är nöjda det är nära till centralstationen
Tar 7 minuter o gå till gamla stan från hotellet hotellet är superfint att bo på

Tack t0wak1

Hej Towa,
Tack för att du lämnade din feedback och för att du valde att bo hos oss på Downtown Camper.
Det är trevligt att läsa att du uppskattade vårt centrala läge och vår otroliga frukostbuffé.

Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 15 juli 2023

Kanonläge mitt i smeten. Tycker det är synd att hotellet inte har någon parkering. Vi parkerade på Gallerian men där stänger dom kl01:00, lite tråkigt få vi skulle vara på Arlanda kl04:30 så vi fick checka ut vid 00:30.
Fantastisk frukost och mycket trevlig personal.
Kan absolut rekommendera detta hotell.

Tack Kjell A

Hej Kjell,
Tack för att du lämnat din feedback och för att ni valde att bo hos oss på Downtown Camper.
Det är trevligt att läsa att du uppskattade vår fantastiska service och det centrala läget.

Vi hoppas att vi blir ert förstahandsval nästa gång ni bokar hotell i Stockholm och att ni kan få en god sovmorgonen den gången!