6 personer tittar på det här hotellet
Bli belönad med One Key
Vio.com
1 395 kr
Omdömet skrevs 18 juli 2023

Centralt o toppen bra hotell allt o lite till finns på frukosten rummen är superfina vi kommer åka tillbaka till erat hotell igen
vi är nöjda det är nära till centralstationen
Tar 7 minuter o gå till gamla stan från hotellet hotellet är superfint att bo på

Tack t0wak1
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2023

Hej Towa,
Tack för att du lämnade din feedback och för att du valde att bo hos oss på Downtown Camper.
Det är trevligt att läsa att du uppskattade vårt centrala läge och vår otroliga frukostbuffé.

Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen!

Fredrika

Omdömet skrevs 15 juli 2023

Kanonläge mitt i smeten. Tycker det är synd att hotellet inte har någon parkering. Vi parkerade på Gallerian men där stänger dom kl01:00, lite tråkigt få vi skulle vara på Arlanda kl04:30 så vi fick checka ut vid 00:30.
Fantastisk frukost och mycket trevlig personal.
Kan absolut rekommendera detta hotell.

Tack Kjell A

Hej Kjell,
Tack för att du lämnat din feedback och för att ni valde att bo hos oss på Downtown Camper.
Det är trevligt att läsa att du uppskattade vår fantastiska service och det centrala läget.

Vi hoppas att vi blir ert förstahandsval nästa gång ni bokar hotell i Stockholm och att ni kan få en god sovmorgonen den gången!

Fredrika

Omdömet skrevs 12 juli 2023

Mycket fint hotell! Bodde i familjerum och det var stort, fint och rymligt. Väldigt god/bra frukost! Bra läge, nära till allt. Barnen älskade pingisbordet vid hissarna (ett vid varje våning) och spelade massor. Vi kommer gärna tillbaka!

Tack idamariaholmqvist
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2023

Hej Ida Maria,
Ett stort tack för att du delade med dig av dina tankar om ditt senaste besök på Downtown Camper. Vi är glada att läsa att du har haft en bra upplevelse och att ni uppskattat våra pingisbord och härliga frukostbuffé.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss inom en snar framtid.
Mikael

Omdömet skrevs 4 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2023

Omdömet skrevs 29 juni 2023

Hotellet gav ut en nyckel till en annan gäst som väckte mig och min fru mitt i natten genom att börja klampa in och tända lampor. När jag sedan (såklart arg) ringer till receptionen avbryter de mig bara mitt i och säger "Vi ringer upp". Ingen ringde upp... jag får istället gå ner till receptionen och när jag upplyser dem om detta börjar de (snarare än att be om ursäkt) att ifrågasätta hur jag tagit mig in i rummet, var har jag fått min nyckel ifrån osv osv. JAG HAR CHECKAT IN!?? Helt ofattbart.

Vi kunde knapp sova på hela natten.

Kommer aldrig att besöka ett Scandic igen.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Jesper J
Downtown Camper By Scandic, Marketing på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2023

Hej Jesper,
Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension gällande er senaste vistelse.
Din feedback är väldigt viktig för oss.
Vi tycker såklart att det är väldigt tråkigt att ert besök inte blev så bra som vi och ni hade hoppats på. Jag kan försäkra er om att vi har tagit action på nedanstående händelse och ser såklart till så att det inte sker igen. Denna recension är delad med vår receptionschef samt hotellchef.
Säkerheten och tillgången till våra gästers hotellrum tar vi på största allvar och det är en utav våra främsta prioriteringar.

Vi hoppas att den återbetalning som vi gjort för er vistelse nått fram då vi förstår att denna händelse inte har levt upp till den nivå utav service som vi strävar efter.
Vi hoppas att vi ses igen i framtiden och att vi då kan bevisa vilken trevlig hotellupplevelse som vi kan leverera.
Ha en fin dag & stay curious.
Mikael