14 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
travelup.com213 US$
Priceline135 US$
Omdömet skrevs 22 april 2022 från mobil enhet

Ett jätte fint hotell som låg väldigt centralt, 17 min promenad från tågstationen. Nära drottninggatan och gamla stan. Vi hade ett rum på 8:e våningen, med jätte fin utsikt. Rummet bestod av 2 rum, sovrum och ett rum med soffa och bord.
Väldigt sköna sängar. Frukosten var nog den bästa jag ätit på alla mina hotellvistelser. Tyvärr ingick inte frukost i hotellnatten, det fick man lägga till som val vid bokningen. Spa avdelningen var vi inte på. Fint att sitta på 9:e våningen och titta på utsikten och ta en drink.

Datum för vistelsen: april 2022
1  Tack 130maris
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2022

Hej 130maris,

Stort tack för ditt fina omdöme och så roligt att läsa om er vistelse med oss. Vi uppskattar verkligen dina fina ord gällande vår frukost, rummet och vi hoppas få nöjet att välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 10 april 2022

Supertrevligt hotell, med perfekt läge mitt i centrum och oerhört trevlig och hjälpsam personal. Kan varmt rekommendera hotellet för alla kategorier av resande. Fantastisk frukost med ett urval utöver det vanliga.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack 971jennyf
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2022

Hej 971jennyf,

Vad härligt att läsa dina kommentarer och att du trivdes med vistelsen! Tack för att du delade detta omdöme och vi hoppas få nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 29 mars 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2022

Omdömet skrevs 25 mars 2022

Fin vistelse på hotellet men riktigt missnöjd med kvällsmaten. Beställde en hamburgare med fläskkött som uppriktigt sagt smakade äckligt. Ingen personal som fråga hur det smakade eller uppmärksammade missnöje. Tvingade i mig halva hamburgaren innan illamåendet tog över. Stor besvikelse och försämrade den annars trevliga upplevelsen rejält.

Tack Mal20004

Hej Mal20004,

Tack för ditt omdöme och för att du valde att bo med oss. Så tråkigt att läsa om din vistelse i Restaurangen. Vi vill att alla våra gäster ska vara nöjda när de checkar ut så synd att vi inte lyckades här. Självklart tar vi detta vidare och ser över vad som gått fel här och hoppas få en ny chans att välkomna dig tillbaka för en bättre upplevelse snart igen.

Omdömet skrevs 20 mars 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2022