14 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
travelup.com213 US$
Priceline135 US$
Omdömet skrevs 10 april 2022

Supertrevligt hotell, med perfekt läge mitt i centrum och oerhört trevlig och hjälpsam personal. Kan varmt rekommendera hotellet för alla kategorier av resande. Fantastisk frukost med ett urval utöver det vanliga.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack 971jennyf
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2022

Hej 971jennyf,

Vad härligt att läsa dina kommentarer och att du trivdes med vistelsen! Tack för att du delade detta omdöme och vi hoppas få nöjet att välkomna dig tillbaka snart igen.

Guest Relations Coordinator

Omdömet skrevs 29 mars 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2022

Omdömet skrevs 25 mars 2022

Fin vistelse på hotellet men riktigt missnöjd med kvällsmaten. Beställde en hamburgare med fläskkött som uppriktigt sagt smakade äckligt. Ingen personal som fråga hur det smakade eller uppmärksammade missnöje. Tvingade i mig halva hamburgaren innan illamåendet tog över. Stor besvikelse och försämrade den annars trevliga upplevelsen rejält.

Tack Mal20004

Hej Mal20004,

Tack för ditt omdöme och för att du valde att bo med oss. Så tråkigt att läsa om din vistelse i Restaurangen. Vi vill att alla våra gäster ska vara nöjda när de checkar ut så synd att vi inte lyckades här. Självklart tar vi detta vidare och ser över vad som gått fel här och hoppas få en ny chans att välkomna dig tillbaka för en bättre upplevelse snart igen.

Guest Relations Coordinator

Omdömet skrevs 20 mars 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Downtown Camper By Scandic, Marknadsföring på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2022

Omdömet skrevs 20 mars 2022

Mycket trevligt och prisvärt hotell med trevlig personal som visar stort engagemang. Mycket bra att man kan hyra utrustning för olika aktiviteter. Spa på våning 9 är ett utmärkt ställe att relaxa efter en arbetsdag, lite focusens.

Tack 169peterk

Hej 169peterk,

Stort tack för ditt fina omdöme och för att du valde att bo med oss. Kul att läsa om din vistelse och dina fina kommentarer gällande våra kollegor, vi har verkligen ett fantastiskt team!

Vi hoppas verkligen få nöjet att välkomna dig tillbaka till oss snart igen för ännu en trevlig vistelse på Downtown Camper.

Guest Relations Corodinator