Mycket fokus på aktiviteter för både kropp och själ. Folk spelar pingis i hisshallarna, kan låna cyklar, egen takbar med spa och bad. Det ligger ett helt gäng på nät högt upp i luften och lyssnar på musik under ”bar himmel” (se bild med fönster). Inte på alla ställen man kan ta en tupplur på fönsterkarmen (se bild). Grym frukost. Faktiskt första gången jag inte vill lämna hotellrummet eller hotellet. Här är så nice!

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack BoySue

• Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Fantastiskt jordnära hotell. Trevlig personal, jättefina rum, massor av aktiviteter och jätte centralt. Ett hotell som jag och alla mina medbesökare kommer att besöka flera gånger. Frukosten är den bästa av alla Scandic hotell jag bott på runt om i hela Sverige.

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Tack Anna S

• Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Fantastiskt hotell med bästa City-läge. Frukostbuffén är svårslagen och att en drink på the Nest högst upp ett måste. Både rum och hotell har en välkomnande atmosfär. Vårt nya favorithotell. 5/5 av oss.

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack Robert L