Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 147 US$/natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 153 US$/natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 158 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Tycker nog att detta hotell är överreklamerat! Personalen (en del av dem) blandar svenska och engelska vilt, hur svarar man? På engelska eller svenska? Kanske ingen stor grej, men känns små konstigt! Rummen är ganska ok, det tog ett tag att komma underfund med ljusknapparna (de hade inbyggd dimer fuktion) när man väl gjort det så blev ljuset i rummen helt ok, rummen känns lite "mörka" och inte lika ljusa som andra Svenska hotellrum. Badrummet var ganska bra, med allt man behöver. Vid frukost hade de bordsplacering, vi blev placerade precis bredvid en annan familj. Trotts att vi var där kl 07.00 (när det öppnade) och jag gärna vill vara i fred på morgonen. Vi fick byta bord efter att vi sagt till, frkosten var bra! Allt man kan önska sig fanns. Skulle jag bo här igen? Nej, jag tror inte det! Det här stället känns som om de vill vara jätte "hippa" men det känns, som om de tar i för mycket. Det blev nästan jobbigt (eller också är jag fel målgrupp) jag bor hellre på ett "vanligt" hotell (tex. Sign)

1  Tack Peter S
DowntownCamper, Receptionschef på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2018

Stort tack för ditt omdöme och feedback, Peter!

Vi arbetar i en inernatinell miljö och våra medarbetare speglar den varför det talas svenska & engelska. Det går utmärkt att svara på det soråk man själv känner sig bekväm med =)

Downtown Camper har oenkligen en viss nicsh på hotellet som kanske inte faller alla i smaken, om du föredrar ett mer traditonellt hotell rekommenderar jag Haymarker by Scandic som är inspirerat av 20-talet .

Jag lyfter dina åsikter om vår frukost till vår ansvariga så får vi se över rutinerna!

Önskar dig en härlig sommar,

Caroline och teamet på Downtown Camper

Omdömet skrevs 1 april 2018

Hotellet ligger på gångavstånd från centralstationen, om man inte har för mycket att bära. Valde billigaste rum, som var fönsterlöst, men vad gör det när man bara ska sova en natt. Sköna sängar och bra rum, samt ett bra badrum. Frukosten var mycket bra och omfattande, men det var trångt vid de bänkar där allt skulle hämtas. Personal anvisar bord att sitta vid, vilket behövdes då det var mycket folk som skulle äta samtidigt i en stor och svåröverblickbar matsal. Återkommer gärna igen till ett prisvärt hotell.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Finnfara
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Den absolut bästa hotellfrukost jag har ätit och om man äter efter 10.00 så är det lite färre folk. Bra hotellrum, sköna sängar, fluffigt täcke och en härlig fönstersmyg att sitta/ligga i. En skön loungebar med utsikt över Stockholm förstärkte helhetskänslan.

1  Tack Ulrika K
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången vi är på hotellet men den här gången hade the best spa öppnat. Jättetrevligt och fin utsikt i ute poolen över staden. Mycket trevligt spa. Hotellet och maten på hotellet är kanon bra. Vi fick uppgradering av rummet och wow vilket rum, riktigt bra. Spelade shuffle board grattis. Ett utmärkt hotell.

1  Tack Jonas A
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Perfekt läge mitt i Stockholm. Jättefint hotell med mysig känsla. Vi fick bo hela familjen, fem personer, i samma familjerum vilket svårt att få på andra hotell. Jättegod frukost men väldigt mycket folk så man fick knappt ett bord.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack karinnederman