Omdömet skrevs 1 april 2018

Hotellet ligger på gångavstånd från centralstationen, om man inte har för mycket att bära. Valde billigaste rum, som var fönsterlöst, men vad gör det när man bara ska sova en natt. Sköna sängar och bra rum, samt ett bra badrum. Frukosten var mycket bra och omfattande, men det var trångt vid de bänkar där allt skulle hämtas. Personal anvisar bord att sitta vid, vilket behövdes då det var mycket folk som skulle äta samtidigt i en stor och svåröverblickbar matsal. Återkommer gärna igen till ett prisvärt hotell.

1  Tack Finnfara
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Den absolut bästa hotellfrukost jag har ätit och om man äter efter 10.00 så är det lite färre folk. Bra hotellrum, sköna sängar, fluffigt täcke och en härlig fönstersmyg att sitta/ligga i. En skön loungebar med utsikt över Stockholm förstärkte helhetskänslan.

1  Tack Ulrika K
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången vi är på hotellet men den här gången hade the best spa öppnat. Jättetrevligt och fin utsikt i ute poolen över staden. Mycket trevligt spa. Hotellet och maten på hotellet är kanon bra. Vi fick uppgradering av rummet och wow vilket rum, riktigt bra. Spelade shuffle board grattis. Ett utmärkt hotell.

1  Tack Jonashem
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Perfekt läge mitt i Stockholm. Jättefint hotell med mysig känsla. Vi fick bo hela familjen, fem personer, i samma familjerum vilket svårt att få på andra hotell. Jättegod frukost men väldigt mycket folk så man fick knappt ett bord.

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack karinnederman
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi möttes av en mycket snabb och smidig incheckning trots mycket folk! Vårt rum, Spacious double, vår bra med en härlig "fönsterbädd". Vad som kunde vara bättre är att det bara finns en fåtölj, trots gott om plats. Ett mycket välordnat badrum. Nu till det bästa, frukostbuffèn, som var av högsta klass. Trots mycket folk fungerade allt till belåtenhet, välfyllda fat och allt man kan önska fanns att tillgå. Högsta klass på frukosten!!!

1  Tack Arne S