Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Den absolut bästa hotellfrukost jag har ätit och om man äter efter 10.00 så är det lite färre folk. Bra hotellrum, sköna sängar, fluffigt täcke och en härlig fönstersmyg att sitta/ligga i. En skön loungebar med utsikt över Stockholm förstärkte helhetskänslan.

1  Tack Ulrika K
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången vi är på hotellet men den här gången hade the best spa öppnat. Jättetrevligt och fin utsikt i ute poolen över staden. Mycket trevligt spa. Hotellet och maten på hotellet är kanon bra. Vi fick uppgradering av rummet och wow vilket rum, riktigt bra. Spelade shuffle board grattis. Ett utmärkt hotell.

1  Tack Jonashem
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Perfekt läge mitt i Stockholm. Jättefint hotell med mysig känsla. Vi fick bo hela familjen, fem personer, i samma familjerum vilket svårt att få på andra hotell. Jättegod frukost men väldigt mycket folk så man fick knappt ett bord.

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack karinnederman
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi möttes av en mycket snabb och smidig incheckning trots mycket folk! Vårt rum, Spacious double, vår bra med en härlig "fönsterbädd". Vad som kunde vara bättre är att det bara finns en fåtölj, trots gott om plats. Ett mycket välordnat badrum. Nu till det bästa, frukostbuffèn, som var av högsta klass. Trots mycket folk fungerade allt till belåtenhet, välfyllda fat och allt man kan önska fanns att tillgå. Högsta klass på frukosten!!!

1  Tack Arne S
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Jag var där med hustrun under ett par dagar. Lite irriterad på att sänglampan inte lagades trots att vi sa till. Dessutom lång kö, ca 20 personer, för att bli hänvisad till ett frukostbord som reserverades. När vi tagit mat och kom tillbaka hade trots reservationen någon annan satt sig där. Dagen efter gick vi till en mindre matserveringen på samma plan fast längre bort. Där fanns inte samma stora utbud som på den stora frukostserveringen men där var lugnt.

Tack Bengt B
DowntownCamper, Kundansvarig på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Bengt B,

Tack för din feedback här på Tripadvisor. Tråkigt att det var en del saker som inte uppfyllde dina förväntningar den här gången. Jag ska ta din feedback vidare till respektive avdelningschef för översyn av dina synpunkter. Vi hoppas du återkommer igen!

Vänligen,
Ted & dina vänner på Downtown Camper