Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 148 US$/natt.

ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 153 US$/natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 158 US$/natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
Orbitz.com
  • Pool
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Den absolut bästa hotellfrukost jag har ätit och om man äter efter 10.00 så är det lite färre folk. Bra hotellrum, sköna sängar, fluffigt täcke och en härlig fönstersmyg att sitta/ligga i. En skön loungebar med utsikt över Stockholm förstärkte helhetskänslan.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Ulrika K
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången vi är på hotellet men den här gången hade the best spa öppnat. Jättetrevligt och fin utsikt i ute poolen över staden. Mycket trevligt spa. Hotellet och maten på hotellet är kanon bra. Vi fick uppgradering av rummet och wow vilket rum, riktigt bra. Spelade shuffle board grattis. Ett utmärkt hotell.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Jonas A
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Perfekt läge mitt i Stockholm. Jättefint hotell med mysig känsla. Vi fick bo hela familjen, fem personer, i samma familjerum vilket svårt att få på andra hotell. Jättegod frukost men väldigt mycket folk så man fick knappt ett bord.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack karinnederman
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi möttes av en mycket snabb och smidig incheckning trots mycket folk! Vårt rum, Spacious double, vår bra med en härlig "fönsterbädd". Vad som kunde vara bättre är att det bara finns en fåtölj, trots gott om plats. Ett mycket välordnat badrum. Nu till det bästa, frukostbuffèn, som var av högsta klass. Trots mycket folk fungerade allt till belåtenhet, välfyllda fat och allt man kan önska fanns att tillgå. Högsta klass på frukosten!!!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack Arne S
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Jag var där med hustrun under ett par dagar. Lite irriterad på att sänglampan inte lagades trots att vi sa till. Dessutom lång kö, ca 20 personer, för att bli hänvisad till ett frukostbord som reserverades. När vi tagit mat och kom tillbaka hade trots reservationen någon annan satt sig där. Dagen efter gick vi till en mindre matserveringen på samma plan fast längre bort. Där fanns inte samma stora utbud som på den stora frukostserveringen men där var lugnt.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Bengt B
DowntownCamper, Kundansvarig på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Bengt B,

Tack för din feedback här på Tripadvisor. Tråkigt att det var en del saker som inte uppfyllde dina förväntningar den här gången. Jag ska ta din feedback vidare till respektive avdelningschef för översyn av dina synpunkter. Vi hoppas du återkommer igen!

Vänligen,
Ted & dina vänner på Downtown Camper