Omdömet skrevs 30 mars 2018

Perfekt läge mitt i Stockholm. Jättefint hotell med mysig känsla. Vi fick bo hela familjen, fem personer, i samma familjerum vilket svårt att få på andra hotell. Jättegod frukost men väldigt mycket folk så man fick knappt ett bord.

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack karinnederman
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi möttes av en mycket snabb och smidig incheckning trots mycket folk! Vårt rum, Spacious double, vår bra med en härlig "fönsterbädd". Vad som kunde vara bättre är att det bara finns en fåtölj, trots gott om plats. Ett mycket välordnat badrum. Nu till det bästa, frukostbuffèn, som var av högsta klass. Trots mycket folk fungerade allt till belåtenhet, välfyllda fat och allt man kan önska fanns att tillgå. Högsta klass på frukosten!!!

1  Tack Arne S
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Jag var där med hustrun under ett par dagar. Lite irriterad på att sänglampan inte lagades trots att vi sa till. Dessutom lång kö, ca 20 personer, för att bli hänvisad till ett frukostbord som reserverades. När vi tagit mat och kom tillbaka hade trots reservationen någon annan satt sig där. Dagen efter gick vi till en mindre matserveringen på samma plan fast längre bort. Där fanns inte samma stora utbud som på den stora frukostserveringen men där var lugnt.

Tack Bengt B
DowntownCamper, Kundansvarig på Downtown Camper by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Bengt B,

Tack för din feedback här på Tripadvisor. Tråkigt att det var en del saker som inte uppfyllde dina förväntningar den här gången. Jag ska ta din feedback vidare till respektive avdelningschef för översyn av dina synpunkter. Vi hoppas du återkommer igen!

Vänligen,
Ted & dina vänner på Downtown Camper

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Rummet var väldigt litet så inte ens resväskorna fick plats utan dom fick man kliva över när man skulle in/ut ur rummet. Lunchen var verkligen dålig och allt var smaklöst, frukosten var dock lite bättre.

Tack Lotta W

Hej Lotta W,

Tack för din recension. Kul att du gillade vår populära frukost här på Downtown Camper, jag beklagar dock att rummet inte uppfyllde dina förväntingar den här gången. Vi tar med oss dina synpunkter i vårt arbete att bli ännu bättre i framtiden. Jag önskar dig välkommen tillbaka!

Vänligen,
Ted & dina vänner på Downtown Camper

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Har bott på hotellet för evigheters sen och den nya designen och inredningen känns cool och modern. Uppskattade speciellt sängarna som var breda och sköna samt frukostbuffén som hade ett stort utbud av hälsosam mat, kändes fräscht. Rekommenderas starkt.

1  Tack annaemanuelsson