“En upplevelse utöver de vanliga”
Omdöme om Kagges

Kagges
Rankad som nr 21 av 3 410 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Vi servar ambitiös mat som vi vill laga just för dagen, med rätter som kommer i små och mellanstorlek. Vi vill skapa en väldigt avslappnad miljö där alla ska känna sig bekväma och välkomna. Vi har en kort men väldigt härlig vinlista som alltid serveras på karaff.
Omdömet skrevs 15 juni 2017

Här känner man sig välkommen, litet och intimt med köket bredvid serveringen.
Maten håller hög klass och efter ett besök här har smaklökarna behandlats väl.

3-4 rätter behövs för att mätta, men det är värt det!

Tack 317tedh

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Kalle och Dogge är två unga kockar som har tagit över en mycket välkänd adress som upp till det här året var värd för två stjärnor i Guide Michelin, restaurang Frantzén. De har gjort ett utmärkt jobb med både mat och servicen!

Tack alfakebenny
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt mysig inredning, trevlig personal och enorm smakupplevelse! Rekommenderar starkt övriga att besöka denna restaurang!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Jerk S
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Svingod mat i härlig miljö! Classy men opretentiöst. Riktigt bra läge och snygg inredning. Rekommenderar verkligen!

Tack EmanuelN104
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Riktigt god mat med perfekt läge! Bra service och skön stämning! Kommer definitivt besöka denna restaurang igen!

Tack Axel H

Resenärer som tittade på Kagges tittade också på

Besökt Kagges? Berätta vad du tyckte!