“Fräscht och smakrikt”

Rankad som nr 552 av 3 441 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 april 2018

Underbara vårrullar som starter och en mättande soppa som avslutning på lunchen. Det kan inte bli så mycket bättre i de trevliga lokalerna och med den tålmodiga personalen. Kanske kan det bli lite trångt med små bord.
Mycket trevligt bemötande de gånger vi varit här och lunchat.

Tack Nonno H

Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe med god mat och rejäla portioner. Trevlig meny och hjälpsam personal. Lite stojigt i lokalen, små bord och lite trångt mellan borden. Mycket prisvärt!

Tack thezzyy
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Vietnamesiskt i sin enkelhet och bra pris. Phó står som en självklar favorit, men hoppa över vårrullarna.

Tack Christofer77
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för en lördagslunch under shoppingturen. Snabb och trevlig service, både vid beställning och under måltiden. Fräsch mat i lagom stora portioner.

Tack Beamieweenie
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat. Till förrätt åt vi färska vårrullar, den ena med räkor och den andra med kyckling. Jätte gott!
Till huvudrätt nudlar med kyckling och curry med kyckling.
Priserna kunde vara lite lägre.

Trevlig personal. Rent och fräscht. Enkel inredning men ändå mysigt.

Tack Anko123

Resenärer som tittade på Eatnam tittade också på

Besökt Eatnam? Berätta vad du tyckte!