“Fantastisk service och supergod mat!”
Omdöme om At Six Dining Room

At Six Dining Room
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 33 av 3 386 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Superbra välkomnande, kunnig hjälp med vinbeställningen, fina presentationer av maten, förrätt, varmrätt och efterrätt! Suuuper bra! Hade en jättetrevligt besök!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack lindaloopiz
NunoA1068, Manager på At Six Dining Room, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Dear lindaloopiz,

Thank you very much for your great feedback.

We are very happy to hear that you really enjoyed your experience with us in terms of service and food.

We look forward to welcome you again in the near future.

Omdömet skrevs 21 januari 2020

Jag och min fru gick till At Six en söndag i mellandagarna.
Maten var fantastiskt god och läcker. Jag åt grillad havskräfta och därefter hjortfilé. Hjortfilén var perfekt stekt och tillbehören väl avvägda och mycket bra.
Vinet var gott och inte för dyrt. Med tanke på ställets klass var det mycket skönt att inte alla viner var onödigt dyra vilket det ibland är.
Enda lilla saken som jag hade velat ändra på var att förrätten som var väldigt väldigt god hade kunnat innehålla lite mera havskräftor.
Hur som helst blev det en härlig kväll att minnas. Full pott till At Six.

Datum för besöket: december 2019
Tack akestj

Dear akestj,

Thank you for your very nice feedback.

I am delighted to hear that you enjoyed your experience in terms of food and wine with us.

We are looking forward to welcoming you again in the future.

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Härlig mat och trevlig personal. Hög klass på vinkällaren. Min fru blev förälskad i friterad broccoli, själv kan jag rekommendera rådjur.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Eramilm
NunoA1068, Manager på At Six Dining Room, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2020

Dear Eramilm,

Thank you for your feedback.

I am delighted to hear that you enjoyed your experience in terms of food, wine and service in such a special day for you and your wife.

We are looking forward to welcoming you again in the future.

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Har ätit lunch där ett flertal gånger. Maten är alltid vällagad, lokalen är trevlig, personalen är ganska alert.

Datum för besöket: januari 2020
Tack SA S
NunoA1068, Manager på At Six Dining Room, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2020

Dear SA S,

Thank you for taking time to write this comment.

We are very happy to be one of your go-to restaurants for lunch meetings and that you appreciate our food, service and atmosphere.

We look forward to welcoming you again soon.

Omdömet skrevs 30 december 2019

Vilket fantastiskt ställe, supergod mat, vin och bemötande. Verkligen över förväntan, hit kommer vi gärna tillbaka

Datum för besöket: december 2019
1  Tack T1731UHmonican
NunoA1068, Manager på At Six Dining Room, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2019

Dear T1731UHmonican,

Thank you very much for your email.

We are very happy to hear that your truly enjoyed your experience at our restaurant in terms of food, atmosphere and service.

It is very nice to hear that all elements came together to make your night memorable.

Looking forward to welcoming you back again soon.

Resenärer som tittade på At Six Dining Room tittade också på

Besökt At Six Dining Room? Berätta vad du tyckte!