“Mycket trevligt ”

Rankad som nr 165 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk förrätt (ost) som mäktigt överraskade. Kebaben var god och smakrik men kladdig att äta.

Bäst av allt var personalen uppträdande och proffessionalitet.

Tack Micke1973

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt välsmakande förrätt (löjrom) och varmrätt (”eldad” torsk); bästa på länge! Intressanta och goda viner till. Utmärkt service. Vi kommer gärna tillbaka!

1  Tack Lallof1
Omdömet skrevs 24 mars 2018

Besökte restaurangen efter teaterbesök på eftermiddagen. Smakfull lokal men lite stor och ödslig denna kväll. Vi valde ostron resp. svamp till förrätt och röding resp ren till varmrätt. Vackert presenterad och mycket välsmakande mat. Stor och klassisk vinlista med ca 5 vita resp.röda på glas. Mycket trevlig och uppmärksam personal.

Tack Rolf L
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Utomordentlig företeaternmiddag. Man hinner i tid till Stadsteaterns föreställningar och man äter bra i trevlig miljö med bra service.

Vi på dubbla förrätter. Lätt och smaklig bläckfisk med gurksky, möjligen något seg bläckfisk. Medgästerna uppskattade sin tartar. Själv åt jag en svampanrättning med tryffel och parmesan, en förnämlig rätt med höga smaker.

Till detta ett utmärkt rieslingvin.

Tack gunijak
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Inte så roligt med så mycket bröd. Köttet var dessutom ganska torrt och inte mycket av. Kryddningen var klart bättre.

1  Tack Tastingtraveller

Resenärer som tittade på At Six Dining Room tittade också på

Besökt At Six Dining Room? Berätta vad du tyckte!