“Jättegod mat i rolig miljö”
Omdöme om Selmas Krog

Selmas Krog
Rankad som nr 1 125 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Vi åt en jättegod middag. Halloumi hamburgarna var fantastiska. Även ölen fick klart godkänt. Tjejen som serverade oss var mycket trevlig o kunnig. Att även hunden var välkommen var suveränt. Hit kommer vi återkomma många gånger.

Tack V3418OKmariel

Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Härligt lokalt ställe med bra karaktär både ang personen och sortimentet på dryck. Mer än nöjd med besöket.

Tack Thomaswilander
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Mysig kvarterskrog med trevlig personal. Perfekt om man vill ta en öl bara. Vi tog 4 olika rätter, maten ok men den bästa rätten var Biff Rydberg. Kom hit för miljöns skull.

Tack livsnjutaren0
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Bra mat och utmärkt service.
Guldställe som är väl värd ett besök.
Kommer absolut tillbaka snart igen

Tack Angelica S
Omdömet skrevs 18 december 2017

En liten pärla i Sumpan. Otroligt trevlig servitris/bartender. God mat. Återvänder gärna fler gånger.

Tack Nathalie L

Resenärer som tittade på Selmas Krog tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Selmas Krog? Berätta vad du tyckte!