“Lördags lunch med stil ”

1889 Fast Fine Pizza
Rankad som nr 490 av 3 415 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Härligt ställer i en förövrigt mysig galleria. Beställde en Cesarsallad och en pizza. De höll den utlovade tiden och serverade pizzan på mindre än tre minuter.
Goda smaker till bra priser.
Skulle jag skriva mer så skulle det bara bli copy/paste på vad som står på deras hemsida.
Kan rekommenderas för en god lunch.

Tack Jonas M
Romina M, Informationsansvarig på 1889 Fast Fine Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej bästa Jonas!
Det gör oss väldigt glada att du vill dela med av din upplevelse hos oss. Vi är stolta att vi kunde leverera det vi lovade dig och vi hoppas på att få se dig snart igen på 1889 Fast Fine Pizza.

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Vi ville ha en bra pizza på mysigt ställe och hamnade här. Annorlunda verkligen. Du beställer red pizza eller white pizza. Dvs dt är tomatsås på den röda och bara olivolja på den vita. Det finns bara 4 att välja på av vardera röda eller vita. Vi beställde modigt en av varje och speciellt den vita, den hade chevreost och rödbetschips samt balsamico på. Låter kanske underligt men den var faktiskt min favorit av de två.den andra var spicy salami, mer traditionell. Mysigt ställe och fin inredning och belysning, som är viktigt för mig!

1  Tack MariaM13

Maria!!
Tack för dina fina ord om oss. Det värmer vår ugn vidare! Nu har vi breddat vårt utbud och hoppas på att du kommer på besök snart igen.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi hoppade in här för en shoppinglunch då vi tyckte det va ett mysigt ställe med härlig inredning. Maten va god och allt funkade bra trots att det var fullt med folk. Bra koncept med att beställa va man önskar först och när man sen kom fram i kön så var maten färdiglagad.

1  Tack Mallaballa
Romina M, Kundansvarig på 1889 Fast Fine Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Tack Mallaballa för dina fina ord! De gör oss väldigt glada!

Omdömet skrevs 2 mars 2018

Deras take away kartonger är de snyggaste jag sett. Stämmer väl överens med pizzan som är en god "finpizza". Inredningen är också sjukt snygg, de har verkligen lyckats få till en bra upplevelse till ett bra pris.

1  Tack Albin H

Albin, du är den coolaste som orkar skiva en omdöme om oss. Vi bugar och bockar för det!
1889 Fast Fine Pizza

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Beställde prosciuettopizzan och den smakade beskt/surt. Den hade också orimligt lite pålägg, det var som att äta en stor vit macka med endast bröd som ingridiens till middag. Priset (149kr) var orimligt högt för en så dålig pizza. Skulle inte komma tillbaka igen.

Tack Daniel J
Romina M, Kundansvarig på 1889 Fast Fine Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Hej Daniel,

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt! Om det finns möjlighet att kompensera dig får du gärna maila oss dina kontaktuppgifter till info@1889.pizza. Synd att du inte sa till oss i restaurangen, så hade vi kunnat gottgöra dig på plats.

Resenärer som tittade på 1889 Fast Fine Pizza tittade också på

Besökt 1889 Fast Fine Pizza? Berätta vad du tyckte!