“Köttbullar”

Rankad som nr 753 av 3 653 Restauranger i Stockholm
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 19 oktober 2022 från mobil enhet

Vi åt de godaste köttbullarna vi ätit någonsin. Trevligt att man kan komma till matsalen utan att betala inträde till museet.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Semester

Omdömet skrevs 21 juli 2022 från mobil enhet

Nordiska museets restaurang serverar både varma rätter, mackor samt fika. Vi åt köttbullarna, vilka var goda om än något mjuka. Såsen var väldigt god. Vi fikade även, fanns mycket att välja på. Priserna är som de är i Stockholm. En konstig sak var att personalen öppet pratade om hur jobbigt de hade det med alla gäster och att de ville ha avlösning etc - framför oss som stod i kassan? Kändes underligt.

Datum för besöket: juli 2022
Tack J8M7K
Omdömet skrevs 19 oktober 2021 från mobil enhet

Vi åt en jättegod vegetarisk lunch. Lite trång köbildning och trångt vid bröd och sallad. Trevlig miljö och tillgängligt för barnvagn.

Datum för besöket: oktober 2021
1  Tack anma774
Omdömet skrevs 25 september 2021

Beställde majskyckling från dagens lunch för 165 kr. Maten smakade bra och man blev mätt, men det är definitivt överprisat.
Utbudet på kakor och bakelser är begränsad men tillräckligt.

Datum för besöket: september 2021
Tack Minnie280794
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Besökte museet och blev lite sugen på något i magen. Helt ok utbud och ok sittplatser men inte mer än så. Något dyrt tycker nog jag för en lunch.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Peter S

Resenärer som tittade på Nordiska museets matsal tittade också på

Besökt Nordiska museets matsal? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.