“God mat”

20:00
Rankad som nr 2 984 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen

Företags middag , super service och god mat.
Mysig lokal mitt i gamla stan på Järntorget. Rekommenderar alla som är sugna på god italienskt

Tack Billy12398712

vi firade min födelsedag , alessandro hovmästaren tog så bra hand om oss. super god mat och bra service.

Tack celinesal19

En underbar tre rätters med italienskt i gamla stan. Otrolig mysig lokal, bra service och god mat. Rekommenderas

Tack V7579ZLjennifers

Super bra mat, bra service . Pizzan är oslagbar.... Servicen uppmärksamma och snabba. Rekomenderar starkt

Tack annabelli2020

Middag för vårt företag, 12 personer. Alla lika nöjda och mätta efter besöket.. tomahawk steken rekommenderas

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Izgigabrk

Resenärer som tittade på Tre Valv tittade också på

Besökt Tre Valv? Berätta vad du tyckte!