“God mat”

20:00
Rankad som nr 2 982 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen

God mat i en härlig miljö i gamla stan. Vi åt vitello och en risotto med tryffel. Bra service .......

Tack 61daniellau

Omdömet skrevs 24 september 2020

Åt på denna resturang i början av semptember beställde pizza margerita var jätte god gräddost tror ja de var med , bra service

Tack Covid19fly
Omdömet skrevs 24 september 2020

bra mat , fin service provade havets frukt och jag vart jättenöjd med maten bra konsistens och bra tid att få maten

Tack 890dannea
Omdömet skrevs 13 september 2020

Tog en lunch här en fredag. Beställde köttbullar och en pasta. Fråga vad dom hade för mineralvatten, do. Såg på mig, vad menar du? Ja loka, ramlösa? Min vän fick en cola i vinglas ca 15cl. Tog en bruchetta. Maten var medelvärdig, läsk och vatten sjukt överpris, vill nog säga dyrast i Stockholm. Fick in notan och denna lunch kunde vi fått på en vanlig restaurang med 2rötters för två och 2 glas vin till men det var inte de vi åt. Så först och sista gången där. Under all kritik. Så besviken

3  Tack Jonkken88
Omdömet skrevs 2 september 2020

Jag åt lunch på Tre Valv i somras. Vi satt ute och det var mycket trevligt! Jag åt pizza som var fantastiskt god och mitt sällskap testade deras pasta. Vi hade en bra upplevelse och jag rekommenderar alla att gå dit! Fin lokal i Gamla Stan.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Mariapette

Resenärer som tittade på Tre Valv tittade också på

Besökt Tre Valv? Berätta vad du tyckte!