“Lagom gott”

Rankad som nr 2 604 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade en Let’s Deal-kupong ovh då fanns det några varianter att välja på. Vi tog den med nutella och banan. Det var tyvärr lång väntetid, vilket är konstigt med tanke på att det enda de gör här är att grädda pannkakor. Det var ganska gott, men för mäktigt. Vi föredrar franska crêpes faktiskt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack fitzbenedict

Omdömet skrevs 22 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande och väldigt goda pannkakor.
Bra musik i lokalen men väldigt omysigt och smutsigt. Inte lång väntetid på maten.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Misshandsome3000
Omdömet skrevs 20 december 2019

Halvtrevlig personal, dyrt och extremt snålt med pannkakor för det priset. Pannkakorna var goda men absolut inget märkvärdigt.

Datum för besöket: juli 2019
Tack linneaviktoria
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Värdelöst! Vänta i 50 minuter sen så får man inte ens sin beställning man har betalat för och mitt sällskap fick äta ensam. Man fick se andra som kom efter oss få sina beställningar före. Går aldrig hit igen! Dålig service!

Datum för besöket: december 2019
Tack 223alexandrae
Omdömet skrevs 6 juli 2019

Hej

På er hemsida och på er facebooksida står det att ni har öppet lördagar från kl 10. Idag, lördag, står jag utanför er restaurang kl 10.25 och det är stängt och ingen information om varför. Vi åkte hit för att äta frukost på min mans födelsedag och är jäkligt besvikna.

Om ni har andra öppettider eller sommarstängt så skriv det på er hemsida.

Datum för besöket: juli 2019
3  Tack Isabelle R

Resenärer som tittade på CHOIJ's Pancake Café tittade också på

Besökt CHOIJ's Pancake Café? Berätta vad du tyckte!