“Fantastiskt!”

Tak
Rankad som nr 285 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm

Otroligt gott! Proffsigt från början till slut. Kunnig och generös personal som fick oss att stormtrivas och löste missförstånd på ett väldigt gästcentrerat sätt. Vi är så nöjda, stort Tack!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Mariaerikajohsnsson

Omdömet skrevs 27 april 2021

Det var katastrof från början till slut. Personalen var väldigt oorganiserad och hade ingen koll på något, och dessutom halvtaskig attityd. Det tog en halvtimme innan vi fick beställa (och då behövde vi själva gå bort till baren då övrig personal aldrig kom förbi oss). Därefter tog det nästan ytterligare en halvtimme för dem att hälla upp det beställda vinet. Sen fortsatte det bara i samma anda; det tog lång tid innan vi fick beställa ny dryck och maten som vi hade beställt direkt med första beställningen var hela tiden "på gång" när vi frågade, men efter över 2 timmars väntan så hade den fortfarande inte dykt upp utan istället kommer de ut med notan och ber oss betala. Inget erbjudande om nötter eller vad som helst under tiden vi väntade, ingen rabatt på notan eller ens en ursäkt. Jag har själv jobbat inom restaurang och bar och har all förståelse för att det kan gå fel ibland men nu var det gång på gång och dessutom halvkass attityd; när vi uttryckte att vi var förvånade och besvikna över detta så svarade killen som verkade ansvarig att han "inte heller haft en så kul kväll". Skillnaden är ju att vi behövde betala för den och han fick betalt..

Datum för besöket: april 2021
3  Tack Cecilia87689
Omdömet skrevs 20 april 2021

Besökte Tak för middag och drinkar med vänner. Kvällen slutade inte som vi hade tänkt oss då servicen var katastrofal och personalen extremt oorganiserad. 1 timme och 45 minuter efter att vi hade beställt vår mat blev vi utkastade utan att maten hade serverats och utan någon som helst ursäkt. Detta trots att vi påmint personalen upprepade gånger och då fått till svar att maten var på väg. Jag kommer inte att besöka detta ställe igen.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Kakan12345
Omdömet skrevs 8 december 2020 från mobil enhet

Födelsedagsfirande och trevlig personal. Dock förvånande att vi blev hopklämda i mittsektionen med andra sällskap vi inte kände när övriga restaurangen var tom tidig eftermiddag. Creme Brule på sojamjölk magisk trevligt ställe

Datum för besöket: december 2020
Tack Caruttah
Omdömet skrevs 30 oktober 2020 från mobil enhet

Oerhört trevlig och kunnig personal. Väldigt god mat och trevlig miljö. Bara positiva rekommendationer.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack anenil

Resenärer som tittade på Tak tittade också på

Besökt Tak? Berätta vad du tyckte!