“Wow! ”

Rankad som nr 285 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi provade både kalla och varma rätter, fantastiska smaker med härlig variation. Kvaliteten på sashimin kunde inte vara bättre! Servicen var kanon. Härligt ställe med avslappnad atmosfär perfekt att man kan ta en drink under bar himmel. Väl värt ett besök!

Tack niklasmollo

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Återkommer frekvent till inre baren på Tak för deras konsekvent höga kvalitet på drinkarna, variation, kompetens, lyhördhet och mycket trevliga bemötande. Avslappnat, träffsäkert och bra. En av Stockholms bättre barer även i år.⭐️

Tack Ulf D
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Restaurangen bjöd på bra mat och service så där har jag inga klagomål men sen gick vi upp på takbaren...herregud.

Vi tog in champagne och när jag frågade om filtar så pekade ”entrevärden” på en korg med dessa i. Jag flyttade då över korgen till vårt bord och filtarna i korgen gick åt till sällskapet. Då kommer denna totalt socialt inkompetent entrevärd tillbaka och bokstavligen beordrar mig att ställa tillbaka korgen där jag tog den! Han hade kanske inte förstått att vi precis hade spenderat ca 10000:- på mat och dryck och då springer inte jag ärenden.

Jag flyttade dock korgen men då kommer denna totalt hopplösa människa tillbaka och åter beordrar mig att ställa den EXAKT på punkten där den stod först vilket var ca 1.5meter från där den nu stod.

Min fru blev förbannad och sa ifrån och då börjar han tjafsa....ni förstår själva vilket otroligt dåligt bemötande ett medelålders sällskap, nykta, välklädda och tystlåtna blev utsatta för. Vi drack upp och gick därifrån.

Tyvärr TAK, ni har ett stort arbete framför er med när det gäller att få vissa av entrevärdarna rumsrena.

En ursäkt vore på sin plats och sen bör ni sätta entrevärden med ett mellanöstern-utseende på en servicekurs. Pinsamt och generande illa. Detta var 24/7 -2020 vid 21:00 tiden. Ni bör då veta vem jag talar om.

8  Tack Martin K
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi var ute och firade min brors försenade 50-årsdag.
Vi hade ätit gott på Brisket & Friends och tagit en eller två år i var undantaget en 17-årig som drack Cola.
Det står ett "stolpskott" (wannabe vakt) och frågar om vi druckit för mycket.
Vi svarar ett par öl till till maten och att en är 17 år men dricker Cola.
"Stolpskottet" sade att då kunde vi inte komma in.
(Kanske ska döpa om stället till "under isen"!)

5  Tack prototypen
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Efter ett par besök så har upplevelsen varit lika. Små portioner som är goda, långsam service men bra läge! Härligt ställe att dricka drinkar på.

Datum för besöket: april 2020
3  Tack Rektorskan

Resenärer som tittade på Tak tittade också på

Besökt Tak? Berätta vad du tyckte!