Öppet i dag: 10:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Naturhistoriska riksmuseet på
från 70,97 US$
Mer information
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Ett museum med ständigt nya saker att upptäcka! Har kommit tillbaka många gånger. Museet har funnits många år, men har alltid nya upplevelser... Ett besök på Cosmonova (biografen) är spännande. Lite av delarna är kanske är för gamla, men vad spelar de för roll, alltid lika kul att besöka!

Tack fampersson14
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Åkte hit med familjen och barnen vill tillbaka finns mycket att se. Mycket historiska föremål samt en sväng till Cosmonova så har man någon lärt såg en del.

Datum för upplevelsen: juni 2016
Tack Abdullah S
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Intressant dinosaurieutställning. Rolig provapårum med diverse experiment. Bra film på Cosmonova; "A beautiful planet" som handlade om livet på en rymdstation.

Tack Frostmats
Omdömet skrevs 16 maj 2017

Museet i sig har väldigt mycket att titta på, men vissa delar är lite föråldrade. Cosmonova är att rekommendera, oavsett vad ni tittar på

Tack Mellajaervi
Omdömet skrevs 4 maj 2017

Vi besökte museet för att gå på Cosmonova och se The Beautiful Planet. En fantastiskt fin upplevelse som gör att man värdesätter sin vardag lite, ja kanske mycket bättre. Vår härliga planet som tydligen är en stjärna, väl värt namnet. Vi rekommenderar verkligen ett besök där bioduken är 760 m2 och upplevelsen stor.

Tack Sören A