TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 6 november 2018

Underbart hostel med perfekt läge mitt i Gamla stan. Personalen är så välkomnande och trevligt och alla utrymmen har alltid varit rena och fräscha alla de gånger jag varit där , gissningsvis ca 20 gånger :)

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack iaengstr
Cecilia S, Manager på Castanea Old Town Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2018

Tack för din fina recension! Du är välkommen tillbaka minst 20 gånger till ;)

Omdömet skrevs 19 oktober 2018

Om du vill bo mitt i Gamla stan är det här vandrarhemmet bra. Vi hörde Storkyrkans klocka slå varje kvart. Jättemysigt runt omkring. Vi bodde i rum 17 och det var välstädat och hade högt i tak och ett stort fönster.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack cottonhoney
Omdömet skrevs 3 december 2015

Väldigt trevlig personal, rena rum och mysiga utrymmen. Fiket nedanför serverar en bra frukost till lågt pris och det är gångavstånd till det mesta kring gamla stan.
Parkering kan vara svårt att hitta, men om man kör förbi slottet på höger sida så har man hamnparkeringen till vänster, där kan man stå relativt nära, då tar det bara ca 5 minuter rakt upp mot gamla stan innan man är framme.

Datum för vistelsen: november 2015
1  Tack angelica g
Cecilia S, Ägare på Castanea Old Town Hostel, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2016

Roligt att du trivdes hos oss! Tack för bra tips om parkering, den är nära och bra. Det finns bra parkering vid Slussen också (inomhus) som är 5-7 minuter att gå men lite billigare. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 24 november 2015

Vandrarhemmet är fantastiskt placerat mitt i G:la Stan utan att ligga på turiststråken. Jag sov i en sal om 16, vilket var strålande om man reser ensam. man trängs inte ihop med andra oavsett om man gillar dem eller inte. Vandrarhem är ju alltid att leva tillsammans med andra - på gott och ont. Som vandrarhem kan det nog inte bli mycket bättre. Medboende väljer man ju inte själv.

Rumstips: Alla rum är nog tysta, lite gatuljud, men ingen trafik.
Datum för vistelsen: november 2015
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack lrsmartn

Tack för att du bodde hos oss och roligt att du tycker att det inte kan bli mycket bättre.
Välkommen tillbaka när du har tillfälle!

Omdömet skrevs 26 september 2015 från mobil enhet

Möttes av väldigt trevlig receptionist vid ankomst. Vi bodde på bottenvåningen i ett rum som va lagom stort, ljust och välstädat med ett stort fönster mot en lugn innergård. Gemensam toalett och dusch. Trevligt litet gemensamt sällskapsrum. Läget är helt perfekt, ligger i en mysig del av gamla stan med ett stort kastanjträd utanför. Har bott på många vandrarhem/hostel men detta var ett av de bättre!

Datum för vistelsen: september 2015
1  Tack nicole_olander

Tack för din positiva review, vad roligt att du trivdes och uppskattade både rum, vårt mysiga läge och städning. Extra kul förstås att det var ett av de bättre vandrarhem du bott på. Vi hoppas välkomna dig tillbaka vid tillfälle!