“Bra halloumirätter”
Omdöme om Restaurang Two

Restaurang Two
Rankad som nr 900 av 3 393 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Vi åt yakiroll respektive kimchiburgare, båda rätterna med friterad halloumi. Mycket gott och fräscht!

Tack Jan C

Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 6 personer med Let's deal erbjudandet.
Vi åt lite olika rätter och allas var bland det godaste vi ätit. Bästa servicen jag tror jag fått på en restaurang. Vi kommer definitivt tillbaka.

Tack Yasmina S
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

-God mat
-Jättebra service
-Bra priser

Vi var här på lets deal erbjudande men blev behandlade som kungar.
(många restauranger får en att känna sig dåliga när man kommer med deal.men inte här. Här är de suveräna av hög klass)

Rekommenderar starkt även för ordinarie priser. Pärla på söder.

Stor stark 35kr på afterwork.

1  Tack Christian N
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Smakrikaste hamburgaren jag ätit på länge, riktigt bra Eftersom omdömet måste vara minst 100 tecken långt skriver jag även denna mening.

Tack Patrik F
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Jättegod mat! Vi åt halloumirulle, halloumiburgare och räk-maki och var verkligen nöjda med allt. Blev även mycket trevligt bemötta.

Tack Catharina S

Resenärer som tittade på Restaurang Two tittade också på

Besökt Restaurang Two? Berätta vad du tyckte!