“Magi!”

Rankad som nr 457 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Jag går ofta hit. Allting är helt magiskt! De misslyckad aldrig. Liten brasklapp för priserna. Runt 32-36kr för en kanelbulle eller motsvarande. Men kostar det så smakar det! Vill bosätta mig här!

Tack Christian P

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Har ännu bara testat Lillebrors semlor och de är gudomliga! Saftiga, lagom mycket grädde men bäst av allt är mandelmassan med extra crunch av rostade mandlar. Kommer definitivt att bli en stammis på det här bageriet!

Tack Peter S
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Jag har testat många semlor men Lillebrors semlor är verkligen de godaste (efter syrrans semlor hehe)! Saftigt bulle, helt perfekt mandelmassa, extra nötter som ger ett fint crunch och så fint vispat grädde på toppen. Applåder. Glömde nästan nämna kardemummabullen, även den var gudomlig. Ja, jag lär bli en stammis.

Tack Sara R
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Bästa semlan jag ätit! Mandelmassa med lite större mandelbitar, saftig bulle med kardemummakärnor och perfekt grädde. Trodde inte att det fanns så goda semlor. Helt fantastiska.

Tack Eva F
Omdömet skrevs 3 januari 2018

Knäckebrödet är liksom allt annat hos Lillebrors Bageri riktigt, riktigt gott!!
Kardemummabullarna måste också lyftas fram som kandidater till stans bästa.
Och snart kommer deras fantastiska semlor.........

Tack Erik E

Resenärer som tittade på Lillebrors Bageri tittade också på

Besökt Lillebrors Bageri? Berätta vad du tyckte!