“Inte optimalt för helgläsning”

Robin Delselius Bageri
Rankad som nr 49 av 159 Smått och gott i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Jag brukar äta frukost/brunch ensam med bok på helger. Provade det här stället för detta ändamål för första gången och blev inte så imponerad som jag hade hoppats. Hade rätt höga förväntningar då stället fått flera tunga utmärkelser. Visst var den veganska mackan god och fräsch, även om det gärna hade fått finnas fler liknande vegetariska val. Personalen var trevlig. Sopplunchen såg himmelsk ut. Men lokalen är öppen, slamrig och inte så mysig. Det är mycket folk på nästan alla bra kaféer på helger men på somliga håll blir det liksom mer påtagligt och det här är ett sådant ställe, trots att lokalen ändå är förhållandevis rymlig. Jag drack te och där briljerade kaféet heller inte. Söderblandningen smakade precis som på vilket kafé som helst.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Johanna L

Omdömet skrevs 6 november 2019

Robin Delselius bakar gediget matbröd och kaffebröd. På Renstiernas gata kan man sitta ned och fika i en rymlig och fräsch lokal. Jag tog en kaffe och en kardemummabulle och det smakade utmärkt.
Kommer med stor säkerhet gå dit igen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack nilsmaandersson
Omdömet skrevs 10 oktober 2019

Otroligt goda soppor med tillbehör, färskt bröd, kaffe/te och tårta, ät så mycket ni vill. Allt står framdukat på buffé så snabbt går det också.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 279sofia
Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Uppskattar alltid en sopplunch på Delselius :) varm känsla och doft av hembakat. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: maj 2019
Tack emiliaidbrant
Omdömet skrevs 3 juni 2019

Ett av de bästa bagerierna på söder. Goda bullar och bröd.
Lite slamrig lokal bara. Men det jag åt var gott.

Datum för besöket: maj 2019
Tack marre96

Resenärer som tittade på Robin Delselius Bageri tittade också på

Besökt Robin Delselius Bageri? Berätta vad du tyckte!