“Gott och trevligt, men lite hypeat”
Omdöme om Rebel Kitchen

Rebel Kitchen
Rankad som nr 319 av 3 419 Restauranger i Stockholm
Beskrivning: RE:BEL KITCHEN HELA VÄRLDEN, I EN SKÅL Hett, milt, syrligt, salt, sött. Tråkigt blir det aldrig. Världen är full av spännande mat och nya intryck. Hettan från en thailändsk curry. Den milda aromatiska balansen från en kinesisk fläsksida. Bettet i en argentinsk chimichurri. Elegansen i en hawaiiansk poke. Syran hos en östeuropeisk kålsallad. Bygg din egen skål eller välj någon av våra ”Signature Bowls” så slipper du...
Omdömet skrevs 19 juni 2018

Poke bowl har en tydlig hipstervarning kring sig. Det är en utmärkt god rätt som jag gärna äter med jämna mellanrum. Maten är välgjord och baserad på fina råvaror så är det absolut något man absolut bör prova. Det är väl tveksamt om den är fullt ut prisvärd som vanlig lunch i en förort som Vällingby och uteserveringen är ju också allt annat än mysig.

Tack PontusB

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Enkelt & trevligt ställe som serverar bowls av olika slag med stor variation och valfrihet vad gäller ingredienserna.

Tack fatsooo
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Rebel Kitchen vid busstorget i Vällingby är en liten pärla som serverar bowls med läckert komponerade tillbehör. Jag valde rå lax och tonfisk med picklade grönsaker m. m. Det smakade himmelskt gott! Jag har tidigare också provat brässerat fläsk och det var lika bra. Den trevliga personalen hjälper den ovane gästen att komponera sin skål. Gör ett besök!

Tack Arne L
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Videgårds lite hemliga ställe som fått utmärkelser. Så bra och skön stämning. Be personalen om hjälp om det är svårt att välja. Dom är trevliga.

Tack Martin S
Omdömet skrevs 14 april 2018

Fräsch snabbmat, har tagit med deras signature salmon-poké ett par gånger nu. Hantering vid kassan brukar gå snabbt och enkelt, 1 timme före stängning är det rabatt på de varma bowlsen.

Tack Moa A

Resenärer som tittade på Rebel Kitchen tittade också på

Besökt Rebel Kitchen? Berätta vad du tyckte!