“Hopplandet”

Rankad som nr 145 av 336 saker att göra i Stockholm
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Ägarbeskrivning: BOUNCE är en värld där väggar blir golv och regeln för gravitation inte längre gäller. På BOUNCE finns trampoliner för alla åldrar och kunskapsnivåer, en X-park där du tar dig igenom hindren som en Ninja Warrior och en parkourbana att öva dina trix i. Hos oss får barn (fr. 3 år), tonåringar och föräldrar en gemensam upplevelse som innebära både skratt och glädje. Det finns ett café samt fri parkering.
Praktisk information: Anpassat för rullstol, Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn, Badrum, Mat finns att köpa, Trappor/hiss, Skåp/förvaring, Barnvagnsparkering
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Det är kul att detta är som ett hoppland. Det är studsmattor överallt förutom ett ställe där det istället är parkour. Men det är lika kul. Jag har varit där flera gånger för att det är så himla kul. Detta rekommenderar jag verkligen!

Tack Familjen B

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

åttaåring på kalas. En jättekul upplevelse för dottern som hade superkul hela tiden. En fantastisk ledare från Bounce guidade och ledde barngruppen. Kalas här blir garanterat lyckat för alla barn som gillar hoppa och leka.

Tack vattenfall
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Kul upplevelse med flera olika typer av trampoliner men trodde att hinderbanan/parkourdelen skulle vara större o mer utmanande. Hinderbanan är mer lämpad för barn/ungdomar än vuxna!

Tack Nille M
Sandra D, Chef på BOUNCE Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017

Wow, du måste vara en riktig atlet! Visste du att vår vägg i hinderbanan faktiskt är högre än den som de har i riktiga Ninja Warrior! ;)

Kul att du hade det roligt! Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Jättekul som familjeutflykt en regnig dag.
Som vuxen kan du själv delta eller titta på. Våra barn 7 och 10 år tyckte det var jättekul och hade gärna hängt ett antal timmar till.

Tack Jeanette T
Sandra D, Chef på BOUNCE Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Underbart! Tack för din feedback och välkoma tillbaka! :)

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Vi har kommit hit sen de öppnade och mina barn verkar aldrig tröttna på detta ställe. Plus för mycket personal som gärna hjälper till och håller ett öga på barnen, det enda negativa är att priserna kunde vara mer humana
Daniela

3  Tack Daniela F

Resenärer som tittade på BOUNCE Stockholm tittade också på

Besökt BOUNCE Stockholm? Berätta vad du tyckte!