“klass!”
Omdöme om Mancini

Mancini
Boka med
Mancini har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 9 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 13 2017

Vi var där den 25 februari innan vi skulle till Globen gör att lyssna på Andrea Bocceli. Ja har varit där 4 gånger de senaste 10 åren och jag frågar mig för varje gång när kommer den första stjärnan i guide michelin!? Fantastisk mat på en av Stockholms bästa restauranger!

1  Tack bruce562016

Omdömet skrevs mars 4 2017 från mobil enhet

Jag och min fästman valde att äta middag här en tisdagskväll för att fira en årsdag och vi blev inte besvikna! Restaurangen är liten och mysig och personalen var trevlig. Vi var där precis i slutet på tryffelsäsongen så vi beställde en liten pastarätt med svart tryffel och svamp, jag aldrig ätit något godare! Sedan åt jag en fantastiskt god vegetarisk risotto på det. Gillar du italienskt är den här restaurangen ett måste!

2  Tack Alexandra S
Omdömet skrevs mars 4 2017 från mobil enhet

Det är en mycket trevlig restaurang i smeten av Stockholm. Atmosfären är väldigt behaglig och positionering i restaurangen gör att besöket blev väldigt intim. Det var fullsatt när vi var där, men det kändes ej av. Personalen var uppmärksamma och hjälpsamma och wow vilken smakupplevelse. Den svarta tryffelpastan med pastakuddar var helt fantastisk och vinet som serverades till passade utmärkt. Bästa italienaren i Stockholm by far. Ett måste för alla!

1  Tack Philip H
Omdömet skrevs mars 3 2017 från mobil enhet

Besöket på Mancini var otroligt trevligt. Personalen var trivsam, trevlig och känslan var väldigt gemytlig. Maten var fantastisk. Ska det vara någonting att önska så var det större utbud i menyn. Men det de tillagade var mycket gott. Vi provade Ett antal rätter. Raviolin var det godaste ravioli jag ätit. Kotletten var fin tillagad men tillbehören kunde vara mer i min mening. Skinkan var fantastisk precis som hjorten (rekommenderas). Personalen får full pott för sitt härliga bemötande.

2  Tack ErikStal
Omdömet skrevs februari 15 2017

Alla rätter var supergoda och det var rikligt med vittryffel, goda viner att välja på och servicen var utmärkt

1  Tack Niclas S

Resenärer som tittade på Mancini tittade också på

Besökt Mancini? Berätta vad du tyckte!