Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Toppmodernt hotell med underbar design!
Välstädat och fräscht. Läckert inredda rum med bra produkter. Sköna sängar. Proffsig personal. Mycket bra frukost.
Rekommenderas starkt, kommer garanterat tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack MolMad
Cecilia Björklund, Försäljning på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Ett stort tack för din fina recension MolMad!
Vi blir så otroligt glada över att höra att ni hade en så fin vistelse hos oss.

Vi ser verkligen fram emot att få välkomna er tillbaka till Lydmar inom en snar framtid igen.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 10 juni 2020

Bland den godaste drinken jag testat som ena bartendern sara har gjort, ginger chili kallas den för! Ett måste om ni besöker denna bar!
Sjukt bra drag i den alkoholen kändes knappt men smaken va helt magisk!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack F2962BQalexanderb
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2020

Vad glada vi blir av din fina recension Alexander!
Visst gör Sara goda drinkar, vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen. Sara och teamet byter ut drinkar kontinuerligt så det finns alltid något nytt och spännande att testa.

Sara hälsar så gott och ser fram emot att välkomna er tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Sales & marketing Manager

Omdömet skrevs 9 juni 2020

En mycket trevligt hotel i ett centralt läge, mysig utebar och väldigt god mat i restaurangen. Helt enkelt ett toppen hotel. Tysta rum med ett stor badrum med badkar. Ett hotel jag gärna återvänder till i framtiden.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack LillaMy66
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2020

Stort tack för din fina recension! Visst är det härligt att sitta på framsidan vid vattnet eller uppe på terrassen under sommaren.

Det var ett nöje att få ha er här och vi hoppas att ni kommer tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 8 juni 2020

Toppen på alla sätt, fina rum, trevlig personal både i reception, bar, matsal. Fin inredning, frukosten till rummet var topp. Läget är dessutom ett av de bästa tänkbara i Stockholm. Mycket vällagad mat i restaurangen. På återseende!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 21magnus
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2020

Ett stort tack för din fina recension Magnus! Vi blir så glada över att höra att er vistelse varit fin från början till slut. Det värmer och kommer delas med all personal på Lydmar.

Hoppas vi får nöjet att välkomna er tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 5 maj 2020

Ett fantastiskt ställe att landa på. Kändes som hemma så fort vi klev in på hotellet. Det gällde allt från bemötandet från personalen, det fantastiska rummet (bättre än hemma :-)), drinkarna i baren, maten och vinet samt den härliga frukosten. Kommer garanterat att återvända!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Cecilia_1812
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2020

Tack för dina värmande ord Cecilia!
Visst är det härligt med hemmakänslan hos oss och de individuellt inredda rummen.

Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka till ert andra hem snart igen!