Omdömet skrevs 11 november 2019

Bemötandet och service är så bra att man helst vill bo kvar en natt extra innan man skall hem igen. Interiören är lyxig, snygg och välkomnande. Känslan av det lite mindre hotellet är lugnande och avslappnande. Rent o fint överallt. Efter incheckning tar man hissen upp till rummet (om man inte som jag passade på med ett glas vin i den mysiga baren alldeles intill incheckningen)... och ja, rummet är lika elegant som det man hittills upplevt.....Det bara fortsätter i positiv riktning. Det är så tyst på rummet....inte ett ljud från Stockholm city som är precis utanför. Man sover sååå gott i den tystnaden och såklart i den supersköna sängen. Så skönt att slippa frukostkaoset som är på större hotell. Frukosten som serveras innehåller allt man kan önska och mer därtill. Det finns alltid plats att slå sig ner och framför allt....inga hysteriska frukostköer...bara lugn o ro.
Lydmar vill man alltid komma tillbaka till när man bor Stockholm.... Vi ses snart igen//Håkan

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Håkan T
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Ett stort tack för din fina recension Håkan!

Vi blir så otroligt glada av dina fina ord och att se att du haft en så fin vistelse hos oss.
Precis som du säger blir det en helt annan känsla på Lydmar än på ett större hotell. Vi vill verkligen att man som gäst ska känna sig som hemma och kunna slappna av ordentligt och det glädjer oss att du hade en så fin upplevelse med oss.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Lydmar har allt man kan önska sig av ett hotell: fantastiskt läge, superfina rum och generellt häftig interiör både i lobby, korridorer och restaurang, en grym frukostbuffé, trevlig och proffsig personal mm. Ser fram emot nästa vistelse!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Philip S
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2019

Tack för din fina recension Philip!
Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse hos oss.

De var ett nöje att ha er hos oss och vi hoppas verkligen få välkomna er tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 19 september 2019

Lunchen smakade lika bra som vanligt samt att servitören parade ihop ett trevligt vin med rätterna som vi hade beställt.
Blir inte sista gången vi beställer en flaska vitt till lunchen.

Mvh Stefan Widman

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Stefanwidman
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2019

Ett stort tack för din fina recension Stefan!
Vad roligt att ni hade en så fin vistelse hos oss.

Vi hoppas verkligen att vi för nöjet att välkomna er tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 9 juni 2019 från mobil enhet

Man känner sig alltid välkommen när man kommer till Lydmar.
Det är alltid väldigt glatt och lättsamt meny personal och service .
Hotellet är väldigt personligt inrett precis som restaurangerna .
Maten smakar alltid bra och vinerna detsamma .

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Mno4
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2019

Ett stort tack för din fina recension Mno4!
Det glädjer oss att höra att ni hade en fin upplevelse hos oss.

Vi hoppas verkligen att ni kommer tillbaka snart igen.

Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 21 maj 2019

Mitt favorit boutique hotell i Stockholm, passar lika bra för business som för leisure. Fantastiska rum, bra restaurang och väldigt trevlig personal som alltid far dig att känna dig som hemma! Lydmar har ocksa ett bra läge (mitt i Stockholm men ända lite off).

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Venture06699708427
CeciliaBjoerklund, Försäljningschef på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2019

Ett stort tack för din fina recension Magdalena!
Vi är så glada över att du haft en fin vistelse hos oss.

Hoppas verkligen vi får nöjet att välkomna dig tillbaka igen inom en snar framtid.

Vänliga hälsningar,