“Krogveckan ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 5 sidor till!
Lydmar Hotel
Rankad som nummer 1 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs februari 7 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god och vällagad mat.
Förrätt Halstrad torsk,Blodapelsins sallad
Varmrätt: röding med chilipotatispure
Allt komponerat med fantastisk och förhöjande vin pkt rekommenderat av hovmästaren. Rekommenderas varmt!!

Bodde här: Februari 2017, reste med familjen
Tack Roger E

Omdömet skrevs november 29 2016

Jag gillar Lydmar skarpt! Personalen är urtrevlig på alla sätt och vis. Maten är mycket god med en fin frukost. Jag gillar hotellrummen som var olikt inredda. Det känns lyxigt och trevligt på samma gång.

• Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack BjAr
Omdömet skrevs oktober 30 2016

Vi bara älskar Lydmar. Perfekt läge, litet och personligt med jättetrevlig personal och grym service. Alla rum är olika och fantastiskt fit inredda. Maten är jättegod. Vi kommer tillbaka! Extra plus för all tjusig fotokonst som hänger på de flesta av hotellets väggar. Här är gästerna i fokus och man känner sig inte som en i mängden.

Tips för att välja rum: Vi bodde i 421, vanligt Classic rum och det var hur fint som helst.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
1  Tack Lialu
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 18 2016

Hej Lialu

Vilken underbar recension ni har skrivit. Vi jobbar hårt för att ge den bästa servicen det går att få och jag blir glad av att höra era fina ord om oss. Visst är vår fotosamling magnifik! Vi har över 300 verk i korridorer och rum så alla är underbara. Jag hoppas vi ses snart igen!

Mvh
Sebastian Anlert
Hotel Manager

Omdömet skrevs oktober 8 2016 från mobil enhet

Lydmar är vår absoluta favorit i Stockholm. Alltid bra service, restaurangen levererar vid varje besök och rummen är fantastiska. Ett personligt och stilfullt designat hotell som är avslappnat med en hög nivå på service. Ett hotell värt att besöka flera gånger. Vi bor i Stockholm och väljer alltid Lydmar när vi tar en semesterdag i vår egen stad.

Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack Lina I
Omdömet skrevs oktober 7 2016 från mobil enhet

I Stockholm finns det många fina hotell. De lyxiga och fina stora hotellen är relativt lätta att hitta. Men om man under många år haft förmånen att få besöka några av de bästa hotellen i världen, det är då man börjar omdefinera vad lyx är.

Lyx för mig är service. Lyx för mig är att känna mig hemma på ett hotell. När man kommer in på Lydmar kan det kännas som att man kommit fel. Receptionen påminner mer om ett vardagsrum. Men det härliga bemötandet som alltid möter oss går inte att ta fel på. Den fantastiska personalen är alltid otroligt servicevilliga, men på ett skönt tillbakalutad sätt. Servicen man som gäst upplever känns aldrig falsk eller överdriven.

Vill du uppleva ett hotell där gästen alltid står i fokus, och där rummen känns som att du är hemma innanför dina egna väggar. Då är Lydmar hotellet du ska bo på.

Ett tips är att se till så att du får ett rum med utsikt över Stockholms Ström. Utsikten från dessa rum är det vackraste du kan vakna upp till (bortsett från den som ligger bredvid dig).

Sluta läs nu! Boka ett rum på Lydmar istället

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack MathiasStenhammar
Svar från företaget:Svarade april 24 2017

Mathias!

Vi är väldigt tacksamma över din fina recension du har skrivit. Den beskriver verkligen det vi försöker att jobba mot varje dag. Vi är glada att du gillar oss och hoppas att dina senaste vistelser var lika bra som ovan!

Tack!

Hälsningar,
Nils Holmqvist

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Grand Hotel
Hotel Kungsträdgården
Nr 5 av 154 i Stockholm
338 omdömen
Visa priser

Besökt Lydmar Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Lydmar Hotel

Adress: 2 Soedra Blasieholmshamnen | PO Box 161 96, Stockholm 111 48, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Affärshotell i Stockholm
Nr 1 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 1 av Spahotell i Stockholm
Nr 1 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 2 av Familjehotell i Stockholm
Prisklass: 2 784 kr - 6 491 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Lydmar Hotel 5*
Antal rum: 46
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA och Ebookers så att du tryggt kan boka med Lydmar Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Lydmar Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?