Lydmar Hotel
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
ClarionCollection
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 149 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Hotel C Stockholm(Stockholm)
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 30 oktober 2016

Vi bara älskar Lydmar. Perfekt läge, litet och personligt med jättetrevlig personal och grym service. Alla rum är olika och fantastiskt fit inredda. Maten är jättegod. Vi kommer tillbaka! Extra plus för all tjusig fotokonst som hänger på de flesta av hotellets väggar. Här är gästerna i fokus och man känner sig inte som en i mängden.

Tips för att välja rum: Vi bodde i 421, vanligt Classic rum och det var hur fint som helst.
  • Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
1  Tack Lialu
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2016

Hej Lialu

Vilken underbar recension ni har skrivit. Vi jobbar hårt för att ge den bästa servicen det går att få och jag blir glad av att höra era fina ord om oss. Visst är vår fotosamling magnifik! Vi har över 300 verk i korridorer och rum så alla är underbara. Jag hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 8 oktober 2016 från mobil enhet

Lydmar är vår absoluta favorit i Stockholm. Alltid bra service, restaurangen levererar vid varje besök och rummen är fantastiska. Ett personligt och stilfullt designat hotell som är avslappnat med en hög nivå på service. Ett hotell värt att besöka flera gånger. Vi bor i Stockholm och väljer alltid Lydmar när vi tar en semesterdag i vår egen stad.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Lina I
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

I Stockholm finns det många fina hotell. De lyxiga och fina stora hotellen är relativt lätta att hitta. Men om man under många år haft förmånen att få besöka några av de bästa hotellen i världen, det är då man börjar omdefinera vad lyx är.

Lyx för mig är service. Lyx för mig är att känna mig hemma på ett hotell. När man kommer in på Lydmar kan det kännas som att man kommit fel. Receptionen påminner mer om ett vardagsrum. Men det härliga bemötandet som alltid möter oss går inte att ta fel på. Den fantastiska personalen är alltid otroligt servicevilliga, men på ett skönt tillbakalutad sätt. Servicen man som gäst upplever känns aldrig falsk eller överdriven.

Vill du uppleva ett hotell där gästen alltid står i fokus, och där rummen känns som att du är hemma innanför dina egna väggar. Då är Lydmar hotellet du ska bo på.

Ett tips är att se till så att du får ett rum med utsikt över Stockholms Ström. Utsikten från dessa rum är det vackraste du kan vakna upp till (bortsett från den som ligger bredvid dig).

Sluta läs nu! Boka ett rum på Lydmar istället

Bodde här: september 2016, reste som ett par
1  Tack MathiasStenhammar
Svar från företaget:Svarade 24 april 2017

Mathias!

Vi är väldigt tacksamma över din fina recension du har skrivit. Den beskriver verkligen det vi försöker att jobba mot varje dag. Vi är glada att du gillar oss och hoppas att dina senaste vistelser var lika bra som ovan!

Tack!

Hälsningar,
Nils Holmqvist

Omdömet skrevs 4 oktober 2016 från mobil enhet

Det mysigaste och vänligaste hotell jag varit på! Superfin och rymlig svit, fantastisk personal, underbart läge och superb frukost. De lyckas verkligen få en att känna sig som hemma på ett proffsigt sätt! Ska ABSOLUT bo där igen!

Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Ulla N
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2016

Hej Ulla

Tack för en underbar recension! Vi är så glada att ni trivdes med oss. Vårt mål med varje gäst är såklart att dem ska känna sig precis som hemma. Vi hoppas att vi ser er på Lydmar igen väldigt snart.

Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Ett elegant och mysigt hotell vid vattnet intill Nationalmuseet. Härliga rum med fina trägolv, takbjälkar och höga fönster. Perfekt läge med vacker utsikt över Gamla Stan. Mycket bra mat i restaurangen. Trevlig personal och rent och snyggt.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Utlangan
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2016

Kära Utlangan

Tack för en sån fin recension. Vi är väldigt glada att ni trivdes med oss på Lydmar och jag håller med utsikten är verkligen underbar. Vi hoppas att vi får se er igen snart.