Lydmar Hotel
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Freys Hotel Lilla Rådmannen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
  • Restaurang
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Omdömet skrevs oktober 4 2016 från mobil enhet

Det mysigaste och vänligaste hotell jag varit på! Superfin och rymlig svit, fantastisk personal, underbart läge och superb frukost. De lyckas verkligen få en att känna sig som hemma på ett proffsigt sätt! Ska ABSOLUT bo där igen!

Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Ulla N
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade oktober 5 2016

Hej Ulla

Tack för en underbar recension! Vi är så glada att ni trivdes med oss. Vårt mål med varje gäst är såklart att dem ska känna sig precis som hemma. Vi hoppas att vi ser er på Lydmar igen väldigt snart.

Mvh

Sebastian Anlert
Hotel Manager

Omdömet skrevs augusti 25 2016 från mobil enhet

Ett elegant och mysigt hotell vid vattnet intill Nationalmuseet. Härliga rum med fina trägolv, takbjälkar och höga fönster. Perfekt läge med vacker utsikt över Gamla Stan. Mycket bra mat i restaurangen. Trevlig personal och rent och snyggt.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Utlangan
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 9 2016

Kära Utlangan

Tack för en sån fin recension. Vi är väldigt glada att ni trivdes med oss på Lydmar och jag håller med utsikten är verkligen underbar. Vi hoppas att vi får se er igen snart.

Mvh
Sebastian Anlert
Hotel Manager

Omdömet skrevs augusti 15 2016

Ligger vackert mitt emot kungliga slottet. Restaurangen ligger en halvtrappa upp och har en trivsam miljö. ovanför ligger terrassen där man kan sitta i utomhus miljö.
Väl värt besök för att äta, bo eller en fika.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Mikael O
Omdömet skrevs juli 17 2016

Rummen är stora och vackra. Gillar du konst är detta ett hotell för dig. Läget är perfekt, nära Moderna museet och centrala Stockholm. Maten är utsökt i restaurangen och uteserveringen på sommaren underbar. Ett stort plus är att du kan nyttja SPA på Grand Hotel som ligger bredvid.

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Cecilia S
Omdömet skrevs juni 11 2016 från mobil enhet

Vi var på Lydmars utomhusbar för gratis spelning med Marky Ramone. Scen och bar alldeles ute vid kajen ger en grymt fin inramning på vistelsen. Slottet och vattnet som vy. Trevlig personal i baren och sköna soffor att sitta i. Ett perfekt ställe att hänga på varma dagar/kvällar under sommaren. Det man kunde önska sig var att drickautbudet var något bättre men det räcker som det är.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Pär A