“Stockholms vänligaste service”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Lydmar Hotel
Rankad som nummer 1 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs oktober 7 2016 från mobil enhet

I Stockholm finns det många fina hotell. De lyxiga och fina stora hotellen är relativt lätta att hitta. Men om man under många år haft förmånen att få besöka några av de bästa hotellen i världen, det är då man börjar omdefinera vad lyx är.

Lyx för mig är service. Lyx för mig är att känna mig hemma på ett hotell. När man kommer in på Lydmar kan det kännas som att man kommit fel. Receptionen påminner mer om ett vardagsrum. Men det härliga bemötandet som alltid möter oss går inte att ta fel på. Den fantastiska personalen är alltid otroligt servicevilliga, men på ett skönt tillbakalutad sätt. Servicen man som gäst upplever känns aldrig falsk eller överdriven.

Vill du uppleva ett hotell där gästen alltid står i fokus, och där rummen känns som att du är hemma innanför dina egna väggar. Då är Lydmar hotellet du ska bo på.

Ett tips är att se till så att du får ett rum med utsikt över Stockholms Ström. Utsikten från dessa rum är det vackraste du kan vakna upp till (bortsett från den som ligger bredvid dig).

Sluta läs nu! Boka ett rum på Lydmar istället

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack MathiasStenhammar
Svar från företaget:Svarade april 24 2017

Mathias!

Vi är väldigt tacksamma över din fina recension du har skrivit. Den beskriver verkligen det vi försöker att jobba mot varje dag. Vi är glada att du gillar oss och hoppas att dina senaste vistelser var lika bra som ovan!

Tack!

Hälsningar,
Nils Holmqvist

Omdömet skrevs oktober 4 2016 från mobil enhet

Det mysigaste och vänligaste hotell jag varit på! Superfin och rymlig svit, fantastisk personal, underbart läge och superb frukost. De lyckas verkligen få en att känna sig som hemma på ett proffsigt sätt! Ska ABSOLUT bo där igen!

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack Ulla N
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade oktober 5 2016

Hej Ulla

Tack för en underbar recension! Vi är så glada att ni trivdes med oss. Vårt mål med varje gäst är såklart att dem ska känna sig precis som hemma. Vi hoppas att vi ser er på Lydmar igen väldigt snart.

Mvh

Sebastian Anlert
Hotel Manager

Omdömet skrevs augusti 25 2016 från mobil enhet

Ett elegant och mysigt hotell vid vattnet intill Nationalmuseet. Härliga rum med fina trägolv, takbjälkar och höga fönster. Perfekt läge med vacker utsikt över Gamla Stan. Mycket bra mat i restaurangen. Trevlig personal och rent och snyggt.

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Utlangan
Anlert, Hotelldirektör på Lydmar Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 9 2016

Kära Utlangan

Tack för en sån fin recension. Vi är väldigt glada att ni trivdes med oss på Lydmar och jag håller med utsikten är verkligen underbar. Vi hoppas att vi får se er igen snart.

Mvh
Sebastian Anlert
Hotel Manager

Omdömet skrevs augusti 15 2016

Ligger vackert mitt emot kungliga slottet. Restaurangen ligger en halvtrappa upp och har en trivsam miljö. ovanför ligger terrassen där man kan sitta i utomhus miljö.
Väl värt besök för att äta, bo eller en fika.

• Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Mikael O
Omdömet skrevs juli 17 2016

Rummen är stora och vackra. Gillar du konst är detta ett hotell för dig. Läget är perfekt, nära Moderna museet och centrala Stockholm. Maten är utsökt i restaurangen och uteserveringen på sommaren underbar. Ett stort plus är att du kan nyttja SPA på Grand Hotel som ligger bredvid.

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Cecilia S
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Grand Hotel
Hotel Kungsträdgården
Nr 5 av 154 i Stockholm
354 omdömen
Visa priser

Besökt Lydmar Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Lydmar Hotel

Adress: 2 Soedra Blasieholmshamnen | PO Box 161 96, Stockholm 103 24, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 1 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 1 av Spahotell i Stockholm
Nr 1 av Affärshotell i Stockholm
Nr 2 av Familjehotell i Stockholm
Prisklass: 2 562 kr - 6 089 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Lydmar Hotel 5*
Antal rum: 46
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Lydmar Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Lydmar Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?