“Fint och personligt hotel”
Omdöme om Lydmar Hotel

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Lydmar Hotel
Rankad som nummer 1 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs augusti 15 2016

Ligger vackert mitt emot kungliga slottet. Restaurangen ligger en halvtrappa upp och har en trivsam miljö. ovanför ligger terrassen där man kan sitta i utomhus miljö.
Väl värt besök för att äta, bo eller en fika.

• Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Mikael O

Omdömet skrevs juli 17 2016

Rummen är stora och vackra. Gillar du konst är detta ett hotell för dig. Läget är perfekt, nära Moderna museet och centrala Stockholm. Maten är utsökt i restaurangen och uteserveringen på sommaren underbar. Ett stort plus är att du kan nyttja SPA på Grand Hotel som ligger bredvid.

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Cecilia S
Omdömet skrevs juni 11 2016 från mobil enhet

Vi var på Lydmars utomhusbar för gratis spelning med Marky Ramone. Scen och bar alldeles ute vid kajen ger en grymt fin inramning på vistelsen. Slottet och vattnet som vy. Trevlig personal i baren och sköna soffor att sitta i. Ett perfekt ställe att hänga på varma dagar/kvällar under sommaren. Det man kunde önska sig var att drickautbudet var något bättre men det räcker som det är.

Bodde här: Juni 2016, reste med familjen
Tack Pär A
Omdömet skrevs mars 29 2016

Vi bestämde oss för att åka ner till Stockholm över påsk 2016 och bo på Lydmar på Blaiseholmen. Vi reser en del och föredrar mindre, mer personliga hotellupplevelser - men - med bibehållen kvalitet. Vi kunde inte ha valt bättre. Underbara rum, unikt inredda med alla tänkbara detaljer. Suverän, fräsch mat, och framförallt, personal som vet vad service betyder. Vad vi än ville ha hjälp med gick på ett ögonblick. Alltid vänliga, naturliga och bussiga. Imponerande! Vi hade det så bra att vi bokade om flyget och stannade en extra natt. Totalt 4 nätter. Hotellet ligger dessutom perfekt placerat, vi promenerade överallt. Vi ser redan fram emot fler besök i Stockholm och kommer absolut att bo på Lydmar. Det är som en korsning mellan hem och hotell. Perfekt, avslappnat, snyggt.

Bodde här: Mars 2016
Tack Lialu
Omdömet skrevs mars 26 2016 från mobil enhet

Ombonat hotel med trevlig, kunnig o tillmötesgående personal.
Hotellet är inrett med värme, stil o känsla. Älskar piffet!
Matsalen med vardagsrumkänsla o terassen på sommaren är fantastisk! Rituals produkter o plattång från GAMA på rummet inger lyx.
Skön stämning på hela hotellet.
Om vi kommer tillbaka? Absolut!!

Bodde här: Mars 2016, reste med vänner
Tack mawier
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Grand Hotel
Hotel Kungsträdgården
Nr 5 av 154 i Stockholm
354 omdömen
Visa priser

Besökt Lydmar Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Lydmar Hotel

Adress: 2 Soedra Blasieholmshamnen | PO Box 161 96, Stockholm 103 24, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Spahotell i Stockholm
Nr 1 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 1 av Affärshotell i Stockholm
Nr 1 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 2 av Familjehotell i Stockholm
Prisklass: 2 562 kr - 6 089 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Lydmar Hotel 5*
Antal rum: 46
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Lydmar Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Lydmar Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?