Öppet i dag: 10:00 - 19:00

Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 51 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,57 US$
Abbamuseet
307 omdömen
från 29,23 US$
från 46,18 US$
från 18,44 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2019 från mobil enhet

Moodgallerian är en sober galleria. Flera bra märken i butikerna. Tyvärr har atmosfären i gallerian aldrig riktigt lyft trots goda intentioner. På ett område är dock gallerian ett rent föredöme och det är deras offentliga toaletter. Ofta har jag haft samtal med besökare till Stockholm som förvånas över svårigheten att hitta en offentlig toalett. Därav känner jag att vill tipsa om Moods strålande toaletter. Rena fräscha toaletter, laungekänsla med musik lyxigt, ingen avgift. Ligger lite undanskymt nära rulltrapporna. Stockholms bästa!

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack charlottam2014
Omdömet skrevs 20 januari 2019 från mobil enhet

Mysigt men det luktar urin. Väldigt fin miljö och fina butiker, de spelar även musik i form av fågelkvitter, dock hördes det inte så bra vid restaurangerna då det var väldigt sorligt och skramligt.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack Alva L
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Så lyckad galleria! Allt känns väldigt lyxigt och genomtänkt.

Dd har verkligen lyckats få restaurangerna att kännas inbjudande. Här vill man verkligen hänga!

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack pempelempe
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Flera butiker och restauranger med stor bred. Lätt att nå i centrala stockholm. Passar alla besökare. Flera unika butiker. Även mysiga mat och pubar.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
1  Tack mikaelo403
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Det var väldigt mysigt att strosa runt i köpcentrat, jag var där mellan jul och nyår det kan jag verkligen rekomendera det blir ett nytt besök när jag är i Stockholm.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack tj00h0