“Härligt vattenhål”

Rankad som nr 205 av 3 412 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 14 maj 2018

Mysig pub med bra ölutbud. Gemytlig stämning och live musik.Bra pubkäk och trevlig personal.Sitt inte för nära musiken om ni vill föra samtal

Tack Gert N

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Mysig pub med många gäster och livemusik. Vi åt revbensspjäll som var jättegoda. Servicen var förvånansvärt bra med uppmärksam personal

Tack klaraslena
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Genuin Irländsk personal så det känns som man befinner sig i Irland. Det verkar även vara ett Mecka för funclub för jägarmästare i kombo med öl. Prisnivå lite lite i överkant men hit går vi igen! Shalom!

Tack byggarenbob
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Otrevlig personal!! Ljuvlig musik!! Njuter av god öl... kommer gärna hit igen om personalen går hem!! I baren

Tack Anna H
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Började min utekväll på detta fanatiska ställe det var som att förflyttas till en pub i Irland puben har två våningar vi valde den övre för att ha möjligheten att se på livebandet som skulle spela och wow dom var riktigt duktiga och kunde verkligen få igång alla det var skön stämning hela kvällen

Deras utbud av alkoholhaltiga drycker är riktigt brett och det finns verkligen något för alla ett riktigt stort plus är dom också har mycket att välja på om man föredrar fatöl eller fatcider

Servicen går verkligen inte att klaga på dom var vänliga och hjälpsamma om man ville testa något nytt

1  Tack johan n

Resenärer som tittade på O'Connell's Irish Pub tittade också på

Besökt O'Connell's Irish Pub? Berätta vad du tyckte!