“God lunch på väg mot söder”

Kaffegillet i Gamla Stan
Boka med
Kaffegillet i Gamla Stan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 72 av 3 209 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs mars 5 2017 från mobil enhet

Liten mysig och trevlig restaurang
Gott att äta vi tog varmrätt o kaffe
Allt vällagat och gott.
Trevlig o naturlig service
Ett trevligt litet krypin.
Rekommenderas

Tack Hasse N

Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Dagens lunch här var helt okej. Stor portion som var mättande även för den hungrigaste. Men ha ej bråttom för det tog lite tid med att få service vid bordet och då var vi där efter rusningen.

Tack DB8216
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Gott o värma sig med en Irish Coffee o varm choklad en kulen dag i Stockholm.
Källaren ger känslan om svunnen tid..

Tack Peter F
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Helt ok fisksoppa kunde varit mer fisk i soppan
Bra service mysiga lokaler cappucinen också bra.ofta hamnar du i turistfällor i gamla stan men det är inte detta stället

Tack Mikael B
Omdömet skrevs oktober 29 2016 från mobil enhet

Trots mycket lunchgäster fick vi plats. Irish coffen smakade bra och väntan var ej lång. Trevlig personal.

Tack Berit N

Resenärer som tittade på Kaffegillet i Gamla Stan tittade också på

Besökt Kaffegillet i Gamla Stan? Berätta vad du tyckte!