Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
ladyu39
Norrbottens län, Sverige

Rekommenderar HOBO hotell!

Omdöme om Hobo
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 apr. 2024från mobil enhet
Toppenhotell!
Bott på HOBO ett par gånger och fått ett mycket trevligt bemötande av personalen. Nu senast möjlighet till tidigare incheckning.
Frukosten är kanon och frukostrestaurangen är väldigt mysig och har en fantastisk utsikt över Stockholm.
Ett personligt hotell med fina och bra rum!
Centralt läge vid Sergels torg, Gallerian och T-centralen.
Datum för vistelsen: april 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
    1 261 kr
2.7 km från Hobo
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 18 mars 2024

Incheckningen gick smidigt och jag blev positivt överraskad av en uppgradering till ett rum med högre standard än jag bokat (jättetacksam än en gång!!). Frukosten är fräsch och varierad. Jättetrevlig personal!

Tack sofie12341234
Omdömet skrevs 13 mars 2024

Mycket trevligt och rent hotell. Trevligt bemötande vid incheckning, rena hissar och en fräsch doft i korridoren gav ett väldigt positivt första intryck. Rummet, som låg på våning 12, var rent och modernt med en härlig utsikt över Stockholm. Sköna sängar.
Även om det var lite krångligt att hitta till frukosten var den utöver det vanliga. Allt kändes väldigt fräscht. Rent på alla bänkar, mycket färsk frukt och ingen ost med intorkade kanter i sikte. Ett extra plus för den japanska touchen på frukosten med bland annat misosoppa.

Tack anilgran
Omdömet skrevs 4 mars 2024

Frukosten har allt, från vegan och smoothie till bacon och japanska rätter. Med en fantastisk utsikt på översta våningen. Mycket sköna sängar och tyst och lugnt. Trevlig reception och bar. Välkomnande med kaffe vid receptionen.

Tack Malinda J
Omdömet skrevs 18 februari 2024

Sov här i samband med besök på Hamburger Börs. Toppenläge, skön atmosfär och trevlig personal. Takbaren har härlig utsikt och frukosten serveras också med strålande utsikt. Rummet var välplanerat och välisolerat. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack anki2024
Omdömet skrevs 7 februari 2024

Oseriöst hotell! Vi blev av med en sak på hotellrummet vilket vi informerade om efter att ha noggrannt undersökt vår del i det hela (tittat hemma, i bilen och ringt Stockholms stads parkeringgarage) Vi anklagar ingen städpersonal för att på något sätt medvetet ha orsakat detta, men misstag av den mänskliga faktorn kan ju ske. Vi har inte fått någon som helst förståelse eller kompensation från Hobo Hotell för detta, de vägrar ersätta eller visa goodwill. När vi eskalerat saken högre upp i kedjan har vi mötts av tystnad. Förvånad att det är såhär man sköter service på ett Strawberry-hotell när gäster (som f.ö. inte gjort något väsen av sig under vistelsen och inte på något sätt kan ha flaggats som "jobbiga") precis checkat ut från en 13000krs-vistelse. Undvik! Hospitalityn är verkligen, som de själva beskriver det, "punkish".

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Mathilda L
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2024

Hej! Tack för att du delar med dig av din feedback efter er vistelse hos oss. Vi känner oss så ledsna över att ni inte känner er hörda i denna situation, då vi försökt lokalisera er borttappade sak och även haft kontakt på mail och telefon - återigen så ber vi om ursäkt, det är aldrig vår mening att våra gäster ska lämna oss ledsna eller besvikna.

Trevlig helg,
Märta & Team Hobo