2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com104 US$
Trip.com104 US$
Orbitz.com104 US$
CheapTickets104 US$
Hurb113 US$
Omdömet skrevs 7 juni 2021

Detta hotell har perfekt läge med nära till allt. Att få äta frukost med den otroliga utsikten från TAK var så härligt. Även kul men lite asiatisk touch på frukosten. Trevligt bemötande och jag hoppas ni fortsätter med bordsplacering och servering av te och kaffe vid bordet.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Krivin
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2021

Hej Krivin,

Stort tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme, det betyder mycket för oss. Särskilt glada blir vi när vi får så fina ord.
Det är roligt att höra att ni har haft det bra.

Vi ser fram emot att få hälsa er välkomna snart igen.

Vänligen

Omdömet skrevs 3 juni 2021

En weekend, två nätter på ett modernt designat hotel mitt i centrala Stockholm. Bättre läge kan man ej få. Välkomnande atmosfär utanför med alla växter. Liten och välkomnande receception. Fantastisk frukost med utsikt över Stockholm, den kändes väldigt nyttig, ej så stort utbud men helt tillräcklig. Samt den fantastiska restaurang Tak att äta middag på. Mycket trevlig personal. Kanske riktar sig hotellet till yngre eftersom vi var klart äldst under vår vistelse. För hög musikvolym i bar och takterrass så det hoppade vi över och gick till Kungsträdgården istället . Lyhört rum.

Tack evabritt2016

Hej evabritt2016,

Tusen tack för ditt omdöme och härlig feedback efter din vistelse, det uppskattar vi verkligen!
Vi blir jätteglada att höra att ni trivdes så bra.

Hoppas att vi ses igen!

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 31 maj 2021 från mobil enhet

Lite annorlunda hotell, trevlig kille i receptionen. Roligt att sängen stod mot fönstret, bra utsikt om man har ett rum högt upp. Sängarna var jätte sköna. Frukosten på restaurangen Tak var god med lite japanska inslag. Enda minuset är handdukarna som var i minsta laget. Men kan absolut tänka mig att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack A83L

Hej LottenL83,

Tack för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss på Tripadvisor. Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss.

Hoppas att vi ses snart igen!

Hälsningar

Omdömet skrevs 31 maj 2021 från mobil enhet

Mycket rymliga och bekväma rum, bra sängar, men frukosten är inget för den hungrige. Snål buffet uppslängd på bardisken. Här serveras Misosoppa (salt diskvatten). Minimala små bägare med naturell youghurt, men inga bär eller sylt. Inget fullkornsbröd och stark varning för rödbetsjuicen! Fanns ingen skinka bara vitlöksstinkande salami. Ingen Bacon, bara salamikorv. Och för guds skull servera inte scrabled eggs om ni inte kan göra en ätbar sådan! Max 4 vid borden men vansinnigt trångt och köigt runt maten.

Tack Håkan B

Hej Håkan B.

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback och för att du väljer att dela den här på Tripadvisor. Stor tack för din feedback gällande frukosten , jag kommer att följa upp detta omgående.

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Vänligen,

Omdömet skrevs 17 maj 2021

Centralt beläget, mysiga rum. Gav ett charmigt intryck. Trevlig & hjälpsam personal dygnet runt. Frukosten var bra men saknade bacon. Gångavstånd till det mesta.
Det enda negativa var roomservicen, dyrt & inte alls särskilt ’wow’.

Tack emmeliebjorkman

Bästa emmeliebjorkman.

Roligt att du trivdes hos oss och verkar ha njutit av din vistelse.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss.

Vänligen,