Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Hotellet var modernt inrett med fräscha rum och lokaler. Personalen var jättetrevlig och frukosten var perfekt och lyxig på översta våningen med vy över Stockholm och slottet. Läget på hotellet är perfekt om tanken är att man ska strosa runt i centrum!

Tack antondahlquist00
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Antondahlquist00.

Tack för er Exelent recension och härliga ord gällande mina kollegor.
Stor tack för ert höga betyg det värmer!

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Bästa Hälsningar,
Asmae,
Night Manager.

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Fantastisk vy både på restaurang och frukost. Bästa hotellfrukosten, äggröran är den bästa jag ätit. Mysig atmosfär, annorlunda och bra planlösning på rummet. Dåliga sovkuddar dock som drog ner betyget något.

Tack patriciamll

Bästa patriciamll.

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension efter din din vistelse hos oss på Hobo.

Vi tycker att vi har ett väldigt bra vy och atmosfär , roligt att du också tycker det.

Härlig att höra att du gillar frukosten. Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig igen en annan gång.

Med vänlig hälsning,
Asmae.

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Mycket smidig bokning och även incheckning! informativ personal och vänligt bemötande
Smidigt att boka frukost som serverades på TAK och det var väldigt organiserat, gott om space och mycket att välja på.
Härlig utsikt även från rummet, det enda man är van vid är ju kylskåp, men vi ordnade detta med en ishink till vårt bubbel som vi avnjöt sent på kvällen på grund av pandemin.
Så smidig bagageinlämning i källaren med skåp med kod så du slapp släpa på väskorna under avresedagen
Vi såg också att hotellet har ett karaokerum men vi kände det blev lite sent men det kommer vi definitivt testa nästa gång!

Tack asastrandberg2021

Bästa asastrandberg2021.

Stort tack för ditt fina omdöme och för att du valde att bo här på Hobo . Så roligt att ni gillade allt från incheckning, personal , och till vår frukost på Tak.

Vi ser fram emot att få önska er välkomna tillbaka till oss snart igen .

Ha en fin dag,

Asmae

Omdömet skrevs 19 april 2021

Högst medioker upplevelse och service. Centralt läge. Kanonfrukost med japanskt tema. Usla kuddar och sänkläder. Sängar som rör på sig, benen ej åtskruvade. Nära till allt.Tycker det saknas en känsla för kundklubben och vad mervärdet är av det.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack carlhenrikgustavsson
Omdömet skrevs 12 april 2021

Toppenbra! Superservice!
Bra frukost och bra gym i källaren. Hotshots-vagnen som rullades upp på kvällen var en väldigt rolig överraskning. Bra mat på restaurangen Tak med. Vi kommer komma tillbaka snart!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack socalejon
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2021

Bästa Adam.

Wow vilket toppbetyg!

Tack för den fina feedbacken och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om din vistelse. Din feedback och dina synpunkter är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Vi ser fram att hälsa dig välkommen tillbaka till oss snart igen.

Hoppas vi ses snart igen!

Med vänliga hälsningar

Asmae Barki,