3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com110 US$
Orbitz.com110 US$
Trip.com116 US$
CheapTickets110 US$
Travelocity110 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Mycket smidig bokning och även incheckning! informativ personal och vänligt bemötande
Smidigt att boka frukost som serverades på TAK och det var väldigt organiserat, gott om space och mycket att välja på.
Härlig utsikt även från rummet, det enda man är van vid är ju kylskåp, men vi ordnade detta med en ishink till vårt bubbel som vi avnjöt sent på kvällen på grund av pandemin.
Så smidig bagageinlämning i källaren med skåp med kod så du slapp släpa på väskorna under avresedagen
Vi såg också att hotellet har ett karaokerum men vi kände det blev lite sent men det kommer vi definitivt testa nästa gång!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack asastrandberg2021
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Bästa asastrandberg2021.

Stort tack för ditt fina omdöme och för att du valde att bo här på Hobo . Så roligt att ni gillade allt från incheckning, personal , och till vår frukost på Tak.

Vi ser fram emot att få önska er välkomna tillbaka till oss snart igen .

Ha en fin dag,

Asmae

Omdömet skrevs 19 april 2021

Högst medioker upplevelse och service. Centralt läge. Kanonfrukost med japanskt tema. Usla kuddar och sänkläder. Sängar som rör på sig, benen ej åtskruvade. Nära till allt.Tycker det saknas en känsla för kundklubben och vad mervärdet är av det.

Tack carlhenrikgustavsson
Omdömet skrevs 12 april 2021

Toppenbra! Superservice!
Bra frukost och bra gym i källaren. Hotshots-vagnen som rullades upp på kvällen var en väldigt rolig överraskning. Bra mat på restaurangen Tak med. Vi kommer komma tillbaka snart!

Tack socalejon
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2021

Bästa Adam.

Wow vilket toppbetyg!

Tack för den fina feedbacken och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om din vistelse. Din feedback och dina synpunkter är viktiga verktyg i vår strävan att ständigt bli bättre.

Vi ser fram att hälsa dig välkommen tillbaka till oss snart igen.

Hoppas vi ses snart igen!

Med vänliga hälsningar

Asmae Barki,

Night Manager

Omdömet skrevs 10 april 2021

Supernöjd! Framförallt att dom hade fixat rum högst upp enligt önskemål.
Personalen var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående under hela vistelsen.
Det som möjligen saknades var väl att ”standarden” på handdukarna kändes billig.

Tack Nicklas J

Härligt Nicklas J att läsa att ni var nöjda med er vistelse hos oss på Hobo. Extra glad blir jag att ni uppskattar servicen från mina fantastiska kollegor !

Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Hälsningar,
Asmae Barki

Night Manager

Omdömet skrevs 17 mars 2021

Kanonläge och ett hotell som ger en ungdomlig känsla. Nytt och fräscht. Bra frukost som vi fick äta på At Six, pga coronan. Bra service och en personal som var på. Sen kan jag tycka att 200 tecken här på Tripadvisor är 50 för mycket. ;)

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Andréas N
Front Desk, Guest Services / Front Office på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2021

Bästa Andréas N.

Så roligt att läsa ditt fina omdöme om oss på Hobo Hotel. Vi är så glada att du trivts så bra här hos oss och uppskattat såväl service som frukosten.
Jag hoppas vi får nöjet att se dig hos oss snart igen. Hör gärna av dig i förväg inför nästa besök och låt oss veta om det är något vi kan göra för att det ska bli extra bra.

Vänliga hälsningar
Asmae