Omdömet skrevs 25 mars 2018

Trevligt hotell med ungdomlig atmosfär och tydlig profil för aktivt liv. Saknade dock bra frukostalternativ då jag äter specialkost. Vanligtvis går detta att plocka ihop på en frukostbuffé, men här fanns inte detta då smörgåsar var färdiga och endast ett minimalt utbud av varm frukost.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Maria V
Frida W, Front Desk Agent på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Maria,

tack för din recension!

Härligt att höra att du gillar Hobos vibe, det är sådana ord vi hoppas få höra :) Vad gälller frukosten så har dom alternativ för de flesta specialkoster och fixar det gärna bara man hintar om det innan. Vi hoppas få se dig här snart igen och att chansen kommer att få erbjuda en massa smarrigheter som passar dig.

Ha en fin kväll och en riktigt God Påsk!
Xoxo, Frida Team Hobo

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Roligt och bra hotell med skön stämning och härlig atmosfär. Coolt och annorlunda inredda hotell som jag verkligen gillade. Frukosten var bra. Utbudet inte det största. Frukostpersonalen verkade dock förvirrade och okunniga. Överlag en mycket bra och trevlig vistelse.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack thezzyy
Gabriella S, Front desk Agent på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej thezzyy,

Vad kul att höra att vi lyckas med förmedla en skön och härlig atmosfär för det är precis det vi strävar efter!
Vi utvecklar vårt frukostsortiment kontinuerligt för att få en så bra och varierad frukost som möjligt.
Tack för din feedback.

Allt gott,
Gabriella & Team Hobo

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Hotellet har ett underbart läge. Mitt i centrala Stockholm. Perfekt för vårt teaterbesök. Ett tips är att frukost inte ingår, trots hotellet är ett ganska så dyrt alternativ. Detta framgick inte särskilt tydligt i bokningsprocessen. Själva rummet var trevligt med annorlunda inredning. Tänk bara på att rummen högt upp störs av nattklubben på taket. Det dunkade långt in på småtimmarna. Service och bemötande från personal var obefintlig, det krävs små gester för att få någon att känna sig sedd och välkomnad, så ett hej när en kund kliver in genom dörren är inte för mycket begärt.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Roberthswe
Frida W, Front Desk Agent på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Tjena Robert,

tack för din tid att skriva ett omdöme och kul att du gillar våra rum och hotellets läge! :) Servicen är i normala fall nåt vi brukar få beröm för så jag är ledsen över din upplevelse kring den. Vårt kundbemötande är vårt viktigaste fokus och ett hej är så klart givet!

Jag hoppas att vi snart får välkomna er åter så att vi kan få ta hand om er på bästa sätt!

Ha en fortsatt fin dag!
/Frida Team Hobo

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Jag kan varmt rekommendera ett besök på Hobo. Fantastisk atmosfär och känsla för detaljer. Känns som ett hemma hos hotell. Centralt beläget och nära till allt. Väldigt bra service av personalen. Toppen!

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack malinnil

Hej Malin!
Wow! Vilket fint betyg, har vi fått dig att känna dig som hemma har vi lyckats med den känslan vi försöker förmedla.

Jag och mina kollegor hoppas att vi snart får välkomna dig åter :)

Ha en grym dag!
//Frida

Omdömet skrevs 18 februari 2018

Jag tycker ni ska göra omdömet frivilligt och absolut inte obligatoriskt med en specifik längd. Ni förlorar på detta sätt en massa omdömen enligt min åsikt. Nu har jag bara nått 156 tecken och kan inte skicka in att jag tyckte detta hotell var toppen.

• Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack Anne A
Jimmy S, FrontDesk på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Hej Anne!!
Tack för att du tog dig tid, och superskoj att du diggar Hobo!
Vi hoppas verkligen att du kommer hit fler gånger och bor.
Vad gäller specifika längder på omdöme, så är det tripadvisor som står för detta.
Hoppas dom tar till sig av dina åsikter och ändrar till frivilligt omdöme med frivillig längd:)
Ha en fortsatt fantastisk dag!

Allt gott
// Jimmy, team HOBO