Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Expedia.com110 US$
Orbitz.com110 US$
Hurb113 US$
220225 av 849 omdömen
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Undvik baren på kvällen. Horribla priser och belamrat av folk som bara hänger där utan att bo på hotellet. I övrigt är rummet i nytänk vilket var kul och miljöerna inspirerar. Väldigt bra med paddorna i incheckningen samt att man löste det själv. En eloge för frukosten, väldigt annorlunda och bra.

1  Tack Björn L
Nielswart, Manager på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2017

Dear ResBjorn

Thank you so much for taking the time to review Hobo on Tripadvisor, we really appreciate your feedback and value your input.

We are disappointed that you did not find our bar as you anticipated, but we are still very happy that you found our hotel of great value.

We sincerely hope that we can welcome you back to us in the very near future as we would like to over exceed your expectations of Hobo.

Have a great day.

Warmest regards

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Nyöppnat ställe sen en vecka när vi besökte Hobo, rummen trevliga likaså personalen. Besvikelse ett var när vi kom ner till frukosten (som vi betalat extra för) och i stort sett allt var slut, förutom någon juice eller enstaka smörgås som de i köket febrilt försökte komma ikapp med antalet gäster.
Vi stod i kön ca femton minuter men bestämde oss för att ge upp och gick därifrån och köpte en frukost på närliggande ställe.
Dagen efter (2:a april) mailar vi Hobos General Manager för att påpeka besvikelsen vi känt och upplevt, vi påpekade också att vi upplevde detta som en schemafråga och också att vi kunde förstå att det kan bli fel i början, och att detta mer var ett sätt att få dom att se över sina rutiner för att kunna förbättra dom inför framtiden.
Besvikelse två kom då när vi inte ens får någon typ av svar att han fått mailet, uppskattar feedbacken, förstår vår frustration, eller vad som helst, ett svar hade jag velat ha.
Med tanke på hur jag blitt behandlad två ggr från hotellet nu, dels på plats men sen också att man uppenbarligen struntar i att svara på mail gör mig besviken och ingenting jag kan rekommendera till andra.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack HaHel

Hej,

Vi är verkligen tacksamma för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och ber om ursäkt för att du inte fått någon återkoppling tidigare.

Som nyöppnat hotell hade vi vissa utmaningar med bland annat frukost och jag är så ledsen att ni fick vänta så länge så ni valde att gå ut och äta. Vi arbetar aktivt med både utbud och logistik, för att förbättra våra gästers upplevelse, och för att ge dem bästa möjliga start på dagen.

Självklart borde vi återkopplat till dig tidigare och vi ber verkligen om ursäkt. Vi hoppas få möjligheten att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden så att vi får visa vad vi verkligen går för! Kontakta då gärna mig innan så kommer jag personligen att se till att ni får en fin vistelse (jenny.bark@hobo.se).

Ta också gärna kontakt med mig direkt via mailen om ni har fler funderingar oom det är något annat jag kan göra för er.

Passar på att önska en riktigt fin sommar!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Hippt och snyggt men svår logistik när man ville hämta lämna bagage i bagagerum. Frukosten var snygg och fräsch men passar absolut inte barn. Saknade flera vanliga alternativ som fil- och gröttallrik.

Tack 695sofial

Hej Sofia L,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och för att du väljer att dela den på Tripadvisor!

Vi är så glada att höra att ni haft det bra och är tacksamma för att du lyfter utmaningarna ni haft kring bagagelogistik och frukostutbud. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vårt utbud och håller helt med dig att fler alternativ borde finnas på frukosten, samt mer barnvänliga alternativ. Har tagit det vidare med vår frukostkock.

Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden och passar på att önska en riktigt fin sommar!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Mycket bra hotell med mycket trevlig personal. Vi gillade frukosten. Det var dock lite trångt vid frukosten och frukostbaren, inte smidigt. Roliga detaljer som vattenpistol i badrummet. Det luktade surt inne i badrummet men hög standard.

Tack SusannaN3

Hej SusannaN3,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och för att du väljer att dela den här på Tripadvisor.

Vi är tacksamma för att du delar med dig av din frukostupplevelse och arbetar aktivt med att förbättra logistiken!

Det gläder oss verkligen att du haft en fin vistelse och vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Ha en fantastisk sommar Susanna!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Mycket trevligt hotell i centrala Stockholm. Nära till allt. Trevlig dekoration och överaskande rum med tillbehör...bl.a. en vattenpistol i badrummet. Brunchen mycket god och frukost suverän med färdiga smörgåsar och diverse nyttiga cocktails.

Tack patrikxkr

Hej patrikxkr,

Glad sommar önskar alla vi på Hobo!