Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
110 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
Hotels.com
FindHotel
113 US$
93 US$
Se erbjudande
Expedia.com110 US$
Orbitz.com110 US$
Hurb113 US$
Visa alla 14 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (849)
Filtrera omdömen
849 resultat
Medlemsbetyg
443
246
88
47
25
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
443
246
88
47
25
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
220225 av 849 omdömen
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Undvik baren på kvällen. Horribla priser och belamrat av folk som bara hänger där utan att bo på hotellet. I övrigt är rummet i nytänk vilket var kul och miljöerna inspirerar. Väldigt bra med paddorna i incheckningen samt att man löste det själv. En eloge för frukosten, väldigt annorlunda och bra.

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Björn L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Nielswart, Manager på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2017
Google-översättning

Dear ResBjorn

Thank you so much for taking the time to review Hobo on Tripadvisor, we really appreciate your feedback and value your input.

We are disappointed that you did not find our bar as you anticipated, but we are still very happy that you found our hotel of great value.

We sincerely hope that we can welcome you back to us in the very near future as we would like to over exceed your expectations of Hobo.

Have a great day.

Warmest regards

Team Hobo

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Nyöppnat ställe sen en vecka när vi besökte Hobo, rummen trevliga likaså personalen. Besvikelse ett var när vi kom ner till frukosten (som vi betalat extra för) och i stort sett allt var slut, förutom någon juice eller enstaka smörgås som de i köket febrilt försökte komma ikapp med antalet gäster.
Vi stod i kön ca femton minuter men bestämde oss för att ge upp och gick därifrån och köpte en frukost på närliggande ställe.
Dagen efter (2:a april) mailar vi Hobos General Manager för att påpeka besvikelsen vi känt och upplevt, vi påpekade också att vi upplevde detta som en schemafråga och också att vi kunde förstå att det kan bli fel i början, och att detta mer var ett sätt att få dom att se över sina rutiner för att kunna förbättra dom inför framtiden.
Besvikelse två kom då när vi inte ens får någon typ av svar att han fått mailet, uppskattar feedbacken, förstår vår frustration, eller vad som helst, ett svar hade jag velat ha.
Med tanke på hur jag blitt behandlad två ggr från hotellet nu, dels på plats men sen också att man uppenbarligen struntar i att svara på mail gör mig besviken och ingenting jag kan rekommendera till andra.

Datum för vistelsen: april 2017
Restyp: Reste som ett par
Tack HaHel
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jenny B, Manager på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Hej,

Vi är verkligen tacksamma för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och ber om ursäkt för att du inte fått någon återkoppling tidigare.

Som nyöppnat hotell hade vi vissa utmaningar med bland annat frukost och jag är så ledsen att ni fick vänta så länge så ni valde att gå ut och äta. Vi arbetar aktivt med både utbud och logistik, för att förbättra våra gästers upplevelse, och för att ge dem bästa möjliga start på dagen.

Självklart borde vi återkopplat till dig tidigare och vi ber verkligen om ursäkt. Vi hoppas få möjligheten att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden så att vi får visa vad vi verkligen går för! Kontakta då gärna mig innan så kommer jag personligen att se till att ni får en fin vistelse (jenny.bark@hobo.se).

Ta också gärna kontakt med mig direkt via mailen om ni har fler funderingar oom det är något annat jag kan göra för er.

Passar på att önska en riktigt fin sommar!

Team Hobo

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Hippt och snyggt men svår logistik när man ville hämta lämna bagage i bagagerum. Frukosten var snygg och fräsch men passar absolut inte barn. Saknade flera vanliga alternativ som fil- och gröttallrik.

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 695sofial
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jenny B, Manager på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Hej Sofia L,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och för att du väljer att dela den på Tripadvisor!

Vi är så glada att höra att ni haft det bra och är tacksamma för att du lyfter utmaningarna ni haft kring bagagelogistik och frukostutbud. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vårt utbud och håller helt med dig att fler alternativ borde finnas på frukosten, samt mer barnvänliga alternativ. Har tagit det vidare med vår frukostkock.

Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden och passar på att önska en riktigt fin sommar!

Team Hobo

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Mycket bra hotell med mycket trevlig personal. Vi gillade frukosten. Det var dock lite trångt vid frukosten och frukostbaren, inte smidigt. Roliga detaljer som vattenpistol i badrummet. Det luktade surt inne i badrummet men hög standard.

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack SusannaN3
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jenny B, Manager på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Hej SusannaN3,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och för att du väljer att dela den här på Tripadvisor.

Vi är tacksamma för att du delar med dig av din frukostupplevelse och arbetar aktivt med att förbättra logistiken!

Det gläder oss verkligen att du haft en fin vistelse och vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Ha en fantastisk sommar Susanna!

Team Hobo

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Mycket trevligt hotell i centrala Stockholm. Nära till allt. Trevlig dekoration och överaskande rum med tillbehör...bl.a. en vattenpistol i badrummet. Brunchen mycket god och frukost suverän med färdiga smörgåsar och diverse nyttiga cocktails.

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack patrikxkr
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jenny B, Manager på Hobo, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Hej patrikxkr,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse på Hobo och för att du väljer att dela den här på Tripadvisor.

Det gläder oss verkligen att du haft en fin vistelse och vi hoppas få möjligheten att välkomna dig tillbaka snart igen!

Glad sommar önskar alla vi på Hobo!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen