Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
273 US$
Helt återbetalningsbar innan fre 8 dec.
Expedia.com
273 US$
Helt återbetalningsbar innan sön 10 dec.
Bli belönad med One Key
Agoda.com
245 US$
Inga bokningsavgifter
Hotels.com273 US$
Preferred Hotels261 US$
Priceline273 US$
Visa alla 19 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 025)
Filtrera omdömen
2 025 resultat
Medlemsbetyg
1 420
360
135
65
45
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 420
360
135
65
45
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 2 025 omdömen
Omdömet skrevs 17 augusti 2023

Fantastisk service från det vi checkade in tills vi lämnade At Six. Arvid i receptionen är en person som kommer att gå långt inom hotell branschen. Mycket serviceminded!!
Frukost buffén var ett nöje att få njuta av. Är verkligen att rekommendera. At Six är verkligen ett hotell som vi kommer tillbaka till så fort vi bara kan.

Datum för vistelsen: augusti 2023
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack marie s
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Céline Brunet, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2023
Google-översättning

Dear Marie,

Thank you for choosing At Six for your recent stay in Stockholm and for sharing your valuable feedback with us! We are delighted to read that you had a wonderful experience staying with us and we hope to welcome you back soon for another flawless stay.

Best regards,
Céline Brunet
Guest Relations Supervisor

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Jag hade höga förväntningar på At Six
Som dom tyvärr långt ifrån levde upp till.
Vi var tidiga till hotellet för att checka in, kl 14:20.
Mannen i front desk berättade att rummet inte var klart än, vilket jag köper. Min följd fråga var när tror du det är klart?.
Vi har garanti incheckning kl 15, så absolut senast då.
Vi slog oss ner i lobbyn med två barn, som inget hellre vill än att komma in på rummet.
Kl 15:05 får vi tillsvarvs när vi går fram till front desk att rummet snart är klart.
Tiden går, inget händer ingen frågar oss om vi vill beställa något eller om dom kan bjuda på något, dricka tex.
15:50 går jag fram och frågar om rummet är klart än, då är det tydligen precis klart ingen ursäkt eller något annat.
Kommer upp till rummet, går in badrummet och det stinker avlopp från duschen.
Går ner igen och dom skickar housekeeping, fortfarande ingen ursäkt.
Acn i rummet fungerade inte.
At six utger sig för att vara ett fem stjärnigt Hotel, har bott på många fem stjärniga Hotel runt om i världen.
Och aldrig fått så dålig service som på det här hotellet.
Jag ångrar verkligen att man inte bokade det säkra valet Grand Hotel, dom kan iallafall service.

Frukosten var det ända som höll en bra klass.

Ett tips, första intrycket är det viktigaste intrycket.

Rumstips: Bo på grand hotel istället.
Datum för vistelsen: augusti 2023
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack marcusj902
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Céline Brunet, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2023
Google-översättning

Dear Marcus,

Thank you for taking the time to reach out to us regarding your stay with us.
We are really sorry that we did not live up to all your expectations and for that we would like to extend our deepest apologies!

We will also share your valuable feedback within our team for our department managers to follow up. Feedback like this is truly a great tool in our continuous quest to always improve.

We have some new team members at the Front Desk and we have now followed up with them regarding the treatment you received so it does not happen again.

I have tried to reach out to the phone number that I have on the reservation several times, without success, and would love to have a chat about your experience and discuss compensation with you. You can call the hotel number and ask for Céline.

Best regards,
Céline Brunet
Guest Relations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 augusti 2023 från mobil enhet

Fint hotell, centralt läge. Nackdel att inte ha AC när rummet är 25 grader, luftcirkulationen fungerade inte väl för att kyla ned rummet (inte alls). Bra accessoarer i juniorsviten och mycket bra frukost. Sammantaget överpris sett till rumskomforten (väldigt varmt) men besöker gärna vintertid!

Rumstips: Kom inte hit på sommaren när det är varmt. Finns ingen hjälp att få om rummet blir varmt.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack drdorel
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Céline Brunet, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2023
Google-översättning

Dear Drdorel,

Thank you very much for choosing At Six for your recent visit to Stockholm, and for sharing with us your valuable feedback with us, so we can always keep improving. We are deeply sorry for all the inconveniences you experienced during your stay with the ventilation, and we are following up with the departments involved so it does not happen again. We nevertheless hope to welcome you once again, and turn your experience around during your next stay.

Best regards,
Céline Brunet
Guest Relations Supervisor

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2023 från mobil enhet

Alltid lika trevligt på detta hotellet, ett av våra favoriter. Personalen är alltid tillmötesgående och trevliga. Grym frukost och nära till allt, ligger mitt i Stockholm. Sköna sängar och trevlig bar. Rummen med balkong är extra trevligt.

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack 106lenac
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Céline Brunet, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2023
Google-översättning

Dear Lenac,

Thank you very much for choosing hotel At Six for your recent stay in Stockholm and taking the time to leave us your valuable review.

It thrilled us to read about the pleasant stay you had with us and that you loved the overall experience. We always aim to exceed all our guest's expectations by delivering outstanding service. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to continue improving truly unique guest satisfaction.

Looking forward to welcoming you again to provide you with another great stay.

Warm regards,
Céline Brunet
Guest Relations Supervisor

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2023 från mobil enhet

Beläget mitt i centrala Stockholm och en utmärkt utgångspunkt för alla utflykter och upplevelser.
Rummen har sköna sängar, trevligt med morgonrock och tofflor på rummet. Gillar även att badrummet har små hygien artiklar. Bra frukostbuffé dock lite högt ljud och mycket spring om du sitter vid kaffe stationen

Rumstips: Parkera i Gallerians Garage, billigare än hotellets egna garage. Påtala att du är medlem i Strawberry, de uppmärksammar inte ditt medlemsska
Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack PernillaSandstrom
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Céline Brunet, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2023
Google-översättning

Dear Pernilla,

Thank you very much for choosing hotel At Six for your recent stay in Stockholm and taking the time to leave us your valuable review.

It thrilled us to read about the pleasant stay you had with us and that you loved the overall experience. We always aim to exceed all our guest's expectations by delivering outstanding service. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to continue improving truly unique guest satisfaction.

Looking forward to welcoming you again to provide you with another wonderful stay.

Warm regards,
Céline Brunet
Guest Relations Supervisor

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen