6 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-28
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-28
Trip.com
Preferred Hotels228 US$
ZenHotels.com290 US$
Omdömet skrevs 23 juni 2022

Ett fantastiskt lyxigt och fint hotell med grymt bra service och bra personal. Har det där lilla extra med fina mörka rum och en kännsla av ren lyx.
Rent, fräscht, vackert och lyxigt är orden jag skulle välja för att beskriva At Six

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack dankreckovic
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2022

Dear dankreckovic,

Thank you for choosing At Six and for taking the time to review your experience.

At At Six we strive to achieve all of our guests' expectations and we are very happy to hear that you had an awesome stay with us.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Omdömet skrevs 30 maj 2022

Precis som alla gånger jag varit på at six levererar dem återigen en helt fantastisk upplevelse. Redan nere i receptionen får man ett varmt mottagande av otroligt proffsig och kunnig personal.

Rummet var av hög standard med fräsch inredning och bra belysning.

Finns inte så mycket att säga mer än att detta besök får 10/10

1  Tack alexisespin0za
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2022

Dear Alexis,

Thank you for being loyal to At Six and for taking the time to review us on Tripadvisor.

Your kind words really motivate the team to keep on delivering, to make sure that all our guests have a wonderful experience at At Six, we hope to be able to welcome you back soon.

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Sov i sviten två nätter under min bröllopshelg och hade den bästa hotellvistelsen vi hade kunnat önska. Personalen hjälpte oss med allt och lite till. Detta är ett hotell vi kommer återkomma till fler gånger.

1  Tack amandaaZ103VZ
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2022

Dear Amanda,

Thank you so much for choosing At Six, for such a special occasion as your wedding night. We are very proud to have formed part of such a wonderful experience and we really look forward to welcoming you back in the near future.

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Perfekt beläget hotell med många möjligheter o nära till affärsgatorna samt en härlig innemiljö o fina rum. underbar personal som fixar allt åt gästen så man känner sig verkligen välkommen. Kan verkligen rekomendera detta hotell till alla jag känner!

1  Tack parskogsman
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2022

Thank you for choosing At Six and for reviewing your experience with us.

It is great to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the near future.

Irene

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Personalen är otroligt trevlig, rummen fräscha och frukosten innehåller precis allt man kan tänkta sig och är väldigt fräsch. Bra med tidsreserveration för frukosten så slipper man trängas. Serveringspersonal var väldigt uppmärksam och serviceinriktad

1  Tack lenakrusell

Dear Lena,

We really appreciated welcoming you to At Six as our guest. Thank you for your for taking your time to review your experience with us on the Tripadvisor platform and we hope to be able to welcome you back in the near future.

Irene